Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:53:16 GMT

ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اولویت اقتصادی البرز است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۹۴۱

ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اولویت اقتصادی البرز است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از جایگاه برتر استان البرز در زمینه ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اولویت اقتصادی البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جهانگیر شاهمرادی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با موضوع تسهیلات برنامه تولید و اشتغال با موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 که امروز (31 فروردین) در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: فاصله استان البرز در جذب تسهیلات با استان منتخب دوم در زمینه ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان 10 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، افزود: تولیدکنندگان البرزی در سال 97، 16 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که این مطلب، البرز را در جایگاه برتر رونق تولید و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان قرار داد.

 

شاهمرادی با بیان این مهم که در سطح استان البرز 595 واحد تولیدی در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: 60 درصد از واحدهای تولیدی البرز در سطح پیشرفت فیزیکی بالایی هستند که در آینده نه چندان دور وارد چرخه تولید می شوند.

 

به گفته شاهمرادی، بودجه تخصیصی 595 واحد تولیدی البرز مبلغی بالغ بر یک هزار و 221 میلیارد ریال است که انتظار می رود بنابر تمهیدات تخصیصی در این خصوص شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری رژه روز ارتش شبستان روز ارتش کلیپ خسارت سیل نیمه شعبان اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب اولویت اقتصادی تسهیلات رونق تولید رونق تولید شاهمرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حضور چند واحد تولیدی استان در نمایشگاه «ایران اکسپو» با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی با اشاره به حضور چند واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور پیدا خواهند کرد.

وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

کد خبر 747521

دیگر خبرها

  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم