Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال سه بازیکن غایب بودند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از اعزام به امارات برای دیدار با الهلال عربستان از ساعت 11 امروز (شنبه) در ورزشگاه نفت تهرانسر آغاز شد.

* سیدحسین حسینی و داریوش شجاعیان جزو اولین نفراتی بودند که در محل تمرین حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز تمرین مهدی قائدی با همراهی یکی از مربیان استقلال تمرین شادی گل انجام می‌داد.

* شفر که رأس ساعت 11 در زمین چمن تمرین حاضر بود، نسبت به تأخیر برخی از بازیکنان از جمله پژمان منتظری  اعتراض داشت. او با نشان دادن ساعتش به خسرو حیدری این گلایه را نشان داد.

* تمرینات با صحبت‌های پنج دقیقه‌ای شفر با بازیکنان رسماً از ساعت 11:10 آغاز شد.

* دویدن به دور زمین اولین قسمت تمرین آبی‌پوشان بود. در این مدت شفر در وسط زمین با دستیاران خود جلسه کوتاهی برگزار و به آنها نکاتی را گوشزد کرد.

* سیدحسین حسینی از ابتدای تمرین جداگانه زیرنظر وحید نامداری مشغول به تمرین شد که البته در ادامه سایر دروازه‌بانان تیم نیز به آنها ملحق شدند.

* بعد از گذشت 15 دقیقه از تمرین به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه‌ داده شد. حدود 40 هوادار تمرین امروز را از نزدیک نگاه کردند.

* فرهاد مجیدی، روح‌الله باقری، محسن کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و اللهیار صیادمنش در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بودند.

* بازیکنان بعد از دویدن به دور زمین و انجام حرکات کششی در سه گروه به انجام بازی آقا وسط پرداختند.

* درحالی که بازیکنان برای استراحت بین تمرین و نوشیدن آب به کنار زمین آمده بودند، منشا قصد شوت‌زنی از فاصله دور به سمت سید حسین حسینی داشت.

* پژمان منتظری درحالی که قرار بود توپ را برای منشا بکارد، به یکباره با حالت شوخی از این کار صرف نظر کرد تا  این صحنه خنده سایر بازیکنان را به همراه داشته باشد. این اتفاق در ادامه برای طارق حمام دیگر بازیکن خارجی استقلال نیز رخ داد.

* در بخش دیگری از تمرین وینفرد شفر کاغذ نسبتاً بزرگی را به منتظری نشان داد که احتمالاً روی آن برنامه‌های فنی تیم نمایش داده شده بود. این کاغذ بین خبرنگاران حاضر در تمرین به شوخی به عنوان‌های «نقشه راه» و «نقشه گنج» تشبیه شد.

* فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرین آبی‌پوشان بود که در نیمی از زمین و زیر نظر شفر برگزار شد.

* آبی‌پوشان قرار است عصر امروز و بعد از صرف ناهار تهران را به مقصد امارات ترک کنند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 19:30 روز سه‌شنبه در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان دیدار می‌کند.

اسامی بازیکنان اعزامی استقلال به امارات برای دیدار برابر الهلال مشخص شد

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!