Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:50:31 GMT

نیروهای مسلح از کار علمی غافل نشوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۹۷۹

نیروهای مسلح از کار علمی غافل نشوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با اعضای فرماندهان ارتش استان ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان، اظهار داشت: متقارن بودن بزرگداشت روز ارتش با ایام میلاد امام زمان(عج) بسیار مبارک است؛ این افتخار برای هر فردی که در نیروهای مسلح خدمت می کند وجود دارد که سرباز امام زمان(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مکتب شیعه شهادت بهترین نوع مرگ است، افزود: مرگ را به ناچار باید ملاقات کنیم، اما بهترین شکل آن شهادت است؛ امیرالمومنین(ع) می فرماید به خدا قسم، اگر هزار ضربت در میدان جنگ بخورم برایم از مردن در بستر بهتر است.

آیت الله دژکام به نقش و جایگاه نیروهای نظامی و ارتشی در منطقه فارس اشاره و  تاکید کرد که کار علمی باید بیشتر شود، هر چقدر بتوانیم توان علمی و مراکز تکنولوژی را ارتقا دهیم، جایگاه مناسبی را خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ارتقاع معنویت و اخلاق را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که شجاعت و صداقت را ارتقا دهیم، امیدواریم بتوانیم در این راستا گامی برداریم و خدمتی انجام دهیم.
انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه شیراز با دیدار با اعضای فرماندهان ارتش فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی فرمانده گروه هشتم پدافندهوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کرد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در این دیدار اظهار کرد: افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح افتخارات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده است، افزود: عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت ونشان داد جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد امنیت ملی اش خدشه دار شود.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافندهوایی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و بصورت حساس و هوشمند از فضای میهن اسلامی حراست می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی هم در این دیدار گفت: ارتشیان غیرتمند در کنار سپاهیان جان برکف همیشه و در همه حال در حراست و صیانت از حریم جمهوری اسلامی هستند و با همکاری و هماهنگی با یکدیگر در جهت راهبردهای دفاعی ایران اسلامی گام برمی دارند.

کد خبر 6088203

دیگر خبرها

  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است