Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:28:33 GMT

تعطیلی مدارس در برخی مناطق شعیبیه شوشتر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۹۸۴

تعطیلی مدارس در برخی مناطق شعیبیه شوشتر

حسین پنبه دانه، فرماندار شوشتر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز مدارس برخی مناطق بخش شعیبیه به علت سیلاب تعطیل شد و ما در تلاش هستیم تا 72 ساعت آینده این مشکل را برطرف کنیم .

وی افزود: امید است که با برطرف شدن این مسئله از روز های دوشنبه شاهد بهتر شدن اوضاع و بازگشایی مدارس در این بخش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان

مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر، اظهار داشت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر امروز در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان، مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه به صورت مجازی در بستر نرم‌افزار شاد برگزار می‌شود.

پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس ۲۶ فروردین؛ تایید نشد