Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:42:11 GMT

حضور کوتاه مدت وریا و همام در تمرین گروهی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۱۰۷

حضور کوتاه مدت وریا و همام در تمرین گروهی

دو مصدوم استقلال امروز دقایقی با این تیم در تمرینات گروهی تمرین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری و طارق همام دو مصدوم استقلال هستند که مدتی در جمع آبی ها حضور نداشتند اما حالا دوباره فرصت حضور در تمرینات را به دست آوردند. این دو بازیکن که قرار است با آبی ها به امارات سفر کنند، امروز دقایقی در تمرینات گروهی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تمرین روز شنبه بازیکنان استقلال، استقلالی ها بعد از گرم کردن به کارهای تاکتیکی مشغول شدند و این دو بازیکن در دقایق ابتدایی این تمرینات گروهی حضور داشتند اما در ادامه با تصمیم کادرفنی و پزشکی تمرین را ترک کردند تا به این ترتیب به کارهای اختصاصی مشغول شوند؛ اتفاقی که نشان می دهد این دو بازیکن هنوز برای فوتبال 90 دقیقه ای آماده نیستند و باید همچنان روی قوای بدنی خود کار کنند.

طارق همام وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طارق همام وریا غفوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرکز جامعه فوتبال روی مسابقات فیفا دی و بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بود تیم‌های باشگاهی نظیر استقلال تمرینات خود را برای شروع مجدد مسابقات برگزار می‌کردند.

شاگردان جواد نکونام که باید در تاریخ هجدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان بروند، به دنبال برپایی دیدار تدارکاتی هستند تا پیش از آغاز دوباره بازی ها، در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. تمرینات این تیم امروز نیز برگزار شد که شاهد حضور مهمان ویژه ای در کمپ مرحوم حجازی بودیم.

صالح مصطفوی مربی سابق استقلال که در دوره مربیگری نفراتی چون علیرضا منصوریان و آندره آ استراماچونی سابقه دستیاری آنها را در کارنامه دارد، بخش مهم دوره مربیگری خود را با فرهاد مجیدی سپری کرده جایی که توانست با استقلال به رکورد خارق العاده قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر در دست یابد.

مصطفوی همچنین به همراه مجیدی در اتحاد کلباء نتایج خوبی کسب کرد ولی در تابستان امسال و به خاطر مسائل خانوادگی، مجبور به جدایی از کادر فنی ببرها گردید و برای اقامت در کانادا راهی این کشور شد.

این مربی خوش آتیه، امروز راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا در تمرینات تا در تمرین استقلال شرکت کند. او مورد استقبال شاگردان سابقش قرار گرفت و جواد نکونام نیز به گرمی از او استقبال کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز تصویر یادگاری از این دیدار را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس