Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان خدابنده گفت: جمعیت روستاییان برخوردار از گاز طبیعی در این شهرستان از 15درصد سال 92 به میزان 80 درصد تا پایان سال 97 رسید.

ایوب بیگدلی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهری خدابنده از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستتند، افزود: عملیات گاز رسانی برای افزایش بهره مندی روستاییان از گاز طبیعی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برقراری عدالت اجتماعی و محقق شدن توسعه متوازن را از نتایج اقدامات دولت در شهرستان خدابنده عنوان کرد و اظهار داشت: با توسعه روستاها و افرایش سطح خدمات رسانی به آنها، شاهد پدیده مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها هستیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان خدابنده ارتقای راههای ارتباطی سلطانیه - قیدار- کبودرآهنگ و قیدار - ابهر را عاملی مهم در توسعه این شهرستان دانست و گفت: به نتیجه رساندن این طرح ها جزو اولویت های مهم است.
وی جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف و حمایت از بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط را از برنامه های تعریف شده در حوزه اقتصادی در خدابنده ذکر کرد و افزود: تاسیس و راه اندازی پارک علم و فناوری در این شهرستان برای فراهم کردن زمینه شکوفایی توانایی های جوانان و نخبگان، در دستور کار قرار دارد.
بیگدلی به ضرورت هدایت درآمدهای سنت حسنه وقف در خدابنده برای انجام کارهای عام المنفعه تاکید کرد و گفت: در این راستا بر اساس توافق و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، بخش مستقل و مجهز دیالیز از محل عایدات موقوفه ها، در بیمارستان امیرالمومنین خدابنده تاسیس و راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا، شهر قیدار مرکز شهرستان خدابنده از جمله شهرهای کشور است که محدوده آن به صورت 6 دانگ موقوفه است.
سرپرست فرمانداری شهرستان خدابنده رونق دادن به صنعت گردشگری را از دیگر اولویت ها و ضرورت ها در این شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به تعدد و تنوع جاذبه های گردشگری در خدابنده از جمله وجود بقعه قیدار نبی علیه السلام ، غار بی نظیر کتله‌خور ، مسجد تاریخی سجاس و شهرهای تاریخی و توریستی سهرورد و کرسف، باید برای ماندگاری حداقل 48 ساعته گردشگران در این شهرستان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
3088

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گاز جمعيت روستايي دولت تدبير و اميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند گفت: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده