Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:30:58 GMT

کلوپ: حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان «بی رحمانه» بود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۱۴۲

کلوپ: حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان «بی رحمانه» بود

تهران- ایرنا- «یورگن کلوپ» سرمربی تیم لیورپول حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا و برباد رفتن رویای این تیم برای فتح چهار گانه را بی رحمانه دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان نوشت: شاگردان گواردیولا در بازی برگشت مقابل تاتنهام در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در حالی از گردونه رقابت ها کنار رفتند که گل دقایق پایانی «رحیم استرلینگ» که می توانست گل نجات بخش آنها هم باشد، توسط کمک داور ویدئوی (VAR) به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین، کلوپ با تحسین تاتنهام برای رسیدن به نیمه نهایی تاکید کرد که این تصمیم به هیچ وجه منچسترسیتی یا لیورپول را در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ برتر جزیره تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
سرمربی آلمانی لیورپول با ابراز همدردی با همتای اسپانیایی خود در منچسترسیتی یعنی «پپ گواردیولا»، این شکست را «بی رحمانه» خواند.
وی در این باره اظهار داشت: در مورد آن صحنه نظری ندارم اما باورکردنی نبود و واقعا دلم برای آنها سوخت. همه فکر کردند توپ گل شده و ورزشگاه منفجر شد. می دانم برخی از افراد معتقدند بدون وجود VAR آن گل کاملا درست بود، اما آفساید مشخص بود و هیچکس در این مورد شکی ندارد.
شاگردان کلوپ هفته را با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی با سفر به کاردیف آغاز می کنند و قصد دارند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، شاگردان گواردیولا را بیش از پیش تحت فشار قرار دهند.
در سوی دیگر، تیم تحت هدایت گواردیولا با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول سرنوشت خود را رقم خواهند زد، اما هفته سختی را پیش رو دارند. آنها باید امروز تنها چند روز پس از حذف بی رحمانه از لیگ قهرمانان توسط تاتنهام، دوباره به مصاف آنها بروند و چهارشنبه نیز در شهرآورد منچستر به مصاف شیاطین سرخ خواهند رفت.
ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يورگن كلوپ منچسترسيتي ليگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید

گواردیولا برای دومین فصل متوالی در فینال جام حذفی انگلیس حاضر است.

طرفداری | منچسترسیتی در انتظار مشخص شدن رقیبش در فینال اف‌ای کاپ است. 

پس از گفت‌وگوی توفانی با گری لینکر، پپ گواردیولا مقابل دوربین BeIN قرار گرفت در مورد پیروزی تیمش مقابل چلسی واکنش نشان دهد. خبرنگار تلویزیون قطر سوالش را با این موضوع «عملکرد مستحکم» منچسترسیتی پس از شکست مقابل رئال مادرید آغاز کرد. گواردیولا پاسخ داد:

من چیزی انجام نداده‌ام. همه چیز ناشی از عملکرد بازیکنان بود. تلاش باورنکردنی به نمایش گذاشتیم. جنگیدیم؛ تا لحظه آخر جنگیدیم. برناردو سیلوا؟ برای او هم مهم بود. رسیدن به فینال اف ای کاپ خوب است. ما پنج یا شش سال پیاپی در نیمه نهایی حاضر هستیم. لیگ قهرمانان اروپا نیست، اما به هر حال اف‌ ای کاپ است.  

 قدم بعدی برای منچسترسیتی فینال خواهد بود. یک دربی متوالی  با منچستریونایتد را شاهد خواهیم بود.؟

به کاونتری سیتی احترام بگذارید! 

گفتنی است منچستریونایتد و کاونتری سیتی از ساعت 18:00 فردا به مصاف هم خواهند رفت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • منچسترسیتیِ گواردیولا، متخصص فینال جام‌های داخلی انگلیس