Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: به دلیل کولاک شدید و بارش برف در جاده اهر – کلیبر، تردد در این مسیر با دشواری و به کندی انجام می شود و رانندگان حتما باید با زنجیرچرخ حرکت کنند.

قاسم قمری روز شنبه در گفتگو با ابرنا با بیان این‌که راهداران در حال برف‌روبی در گردنه «سامبران» هستند، ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند باید زنجیرچرخ و وسایل زمستانی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون گروه ‌های راهداری در راه‌ های اصلی و فرعی شهرستان اهر، مشغول عملیات برف روبی هستند.
قمری تاکید کرد: گردنه سامبران در جاده اهر - کلیبر در فصل سرما و بارش برف، کولاک مشکلاتی را برای راهداران زحمت‌کش و مردم ایجاد می‌کند.
وی گفت: رانندگان در صورت نیاز علاوه بر سامانه 141 با شماره تلفن‌ های 44228670 و 44223770 برای اطلاع از وضعیت راه‌ ها تماس بگیرند.
7225/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی بارندگی روزهای پایانی فروردین ماه، راهداران با تلاش شبانه‌روزی نسبت به پاکسازی محورها و لایروبی یک‌هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای استان اقدام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد فدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است و در محورهای شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس شاهد بارش باران بوده‌ ایم. 

وی گفت: 220 راهدار با ماشین‌آلات راهداری در محورهای درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کردند. این راهداران با 180 دستگاه ماشین‌آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و بازگشایی محورها را انجام داده‌اند. در این عملیات، بیش از یک هزار و 600 کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان، لایروبی و بازگشایی شد. همچنین راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند. 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در رفع خرابی‌های سیلاب گفت: راهداران این استان در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود شده و رفع خرابی‌ها اقدام کردند. با تلاش‌های راهداران، هم‌اکنون تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان بازگشایی شده و تردد در آنها بدون مشکل در حال انجام است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی
  • بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی
  • شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان