Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها علاوه بر رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت سختی خواهند داشت.

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که پیشرفت تیمش هنوز تکمیل نشده و ادامه دار خواهد بود.

قرمزها در حالی در لیگ برتر با منچسترسیتی برای عنوان قهرمانی رقابت می کنند که با از پیش رو برداشتن پورتو، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و در آنجا باید مقابل بارسلونا قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی لیورپول، کلوپ در مورد شرایط راضی کننده تیمش گفت:

بسیاری از مردم به من گوشزد می کنند که زمانی که به لیورپول پیوستم، گفتم که در عرض 4 سال ما جام خواهیم برد و هنوز این اتفاق رخ نداده است. هر دو طرف یعنی من و باشگاه رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داریم و تمام تلاش مان را می کنیم تا باشگاه را به موفقیت برسانیم. اینکه چقدر طول می کشد، نمی دانم ولی به هر حال از موقعیت فعلی تیم بسیار رضایت دارم. البته این جایگاه نهایی ما نیست ولی با آگاهی از اینکه ما برای دومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسیم نشان می دهد که کار بزرگی انجام می دهیم. تیم های زیادی در فصل جاری تلاش کردند به جمع 4 تیم برتر اروپا برسند و به دلایل مختلف این اتفاق برایشان نیفتاد. البته شما برای رسیدن به چنین مرحله ای به کمی شانس نیز نیاز دارید. قبل از دیدار خانگی با ناپولی (که لیورپول با نتیجه 1-0 پیروز شد و به مرحله حذفی رسید) چه کسی فکر می کرد ما مانند سال گذشته مجددا به نیمه نهایی برسیم؟ مجددا می گویم در جایگاه خوبی هستیم ولی این جایگاه نهایی ما نیست. هنوز هم باید پیشرفت کنیم. مشکل اصلی ما این است که تیم های دیگر استراحت نمی کنند و قطعا می خواهند پیشرفت کنند و ما نیز باید به همین روند پیشرفت ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:

هنوز فشار را حس نمی کنیم و مسابقات را به چشم یک فرصت می بینیم. از قدرت حریفان آگاهیم و باید در مسابقات پیش رو پیروز شویم و می دانیم کارمان تا چه حد سخت است. در سوی دیگر نیز منچسترسیتی حضور دارد که زندگی را برایتان سخت تر می کند. در لیگ قهرمانان اروپا نیز شرایط به همین شکل است و باید با بارسلونا روبرو شویم. بنابراین می بینید که کار تا چه حد سخت است. ما در این رقابت ها هستیم و وقتی در رقابت هستید، برای بردن تلاش خواهید کرد و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. این چیزی است که ما در بلندمدت می بینیم. حال می توانیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم ولی یک بازی مهم یکشنبه (مقابل کاردیف سیتی) داریم و هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اگر بتوانیم پیروز شویم، شانس خود را در مسیر قهرمانی حفظ کرده ایم و بنابراین اهمیت این دیدار بسیار بالاست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مورات آکسو بعد از دریافت میزبانی بازی‌های اروپایی ۲۰۲۷ گفت: میزبانی از بازی‌های اروپایی در ادامه تلاش‌های ما برای دریافت میزبانی المپیک تابستانی ۲۰۳۶ است. ترکیه با رای بیشتر اعضاء موفق شد میزبانی رقابت‌های ۲۰۲۷ بازی‌های اروپا را بدست بیاورد. ترکیه استانبول را برای میزبانی این رقابت‌ها معرفی کرده است و گفته می‌شود قرار نیست زیر ساخت‌های اختصاصی برای مسابقات آماده کند. اسپیروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک اروپا در بیانیه‌ای گفت: استانبول و ترکیه از دیرباز دوستان نزدیک ورزش بین المللی بوده اند و استانبول مکان ایده آلی برای درخشش بهترین ورزشکاران اروپا در سال ۲۰۲۷ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • گوگل از عملکرد خود در اروپا دفاع می کند
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن