Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@11:48:44 GMT

آتش سوزی مدرسه ابتدایی در محمود آباد مازندران (+ عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۲۳۱

آتش سوزی مدرسه ابتدایی در محمود آباد مازندران (+ عکس)

یک باب مدرسه در شهرستان محمودآباد استان مازندران صبح امروز شنبه دچار آتش سوزی شد که به گفته مسئولان آموزش و پرورش مازندران در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

به گزارش ایرنا،  آتش سوزی بر اساس اطلاع منابع محلی در یک مدرسه ابتدایی و پیش از حضور دانش آموزان در آن رخ داد .
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین گزارشات این آتش سوزی در اتاق کامپیوتر مدرسه رخ داد و تجهیزات اتاق را سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری نیکزاد با بیان اینکه خسارات این آتش سوزی فقط مالی و تجهیزاتی بود، افزود: فعلا مدرسه تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه علت اتش سوزی هنوز مشخص نیست گفت: تیمی از حراست و کارشناسان آموزش و پرورش به محل اعزام شدند تا از نزدیک علت حادثه و ابعاد آن مشخص شود.
استان مازندران دارای 538 هزار دانش آموز است که در چهار هزار 200 مدرسه در حال تحصیل هستند و از این تعداد بیش از 250 هزار دانش آموز در پایه ابتدایی تحصیل می کنند.
بر اساس آخرین گزارش های رسمی ، حدود 32 درصد از چهار هزار و 800 مدرسه استان تخریبی است که تقریبا تمامی آن ها در مناطق شهری قرار دارند.
همچنین هقت هزار کلاسی درس استان نیز نیازمند مقاون سازی هستند.


منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدرسه آموزش و پرورش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی آمار معاینات انجام شده نزاع، سال گذشته در استان را ۱۹ هزار ۲۵۷ نفر (۱۲ هزار ۵۵۲ نفر مرد و ما بقی زن) اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

عباسی تصریح کرد: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با عدد ۳ هزار ۱۳۱، بابل با عدد ۲ هزار ۲۹۱ و نوشهر، چالوس با عدد هزار ۹۵۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان سوادکوه با عدد ۳۷۱ نفر ثبت شده است.

وی گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با ۲ هزار ۴، مرداد با هزار ۱۸۳۴ و تیر با هزار ۷۲۷ به ترتیب بیشترین و بهمن ماه با هزارو ۳۱۷ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضائی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می‌شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

کد خبر 6085034

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت