Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک مراکشی آژاکس، به تیم هایی مانند لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال لینک شده است.

طرفداری - حکیم زیاش ستاره آژاکس، عنوان کرد که در انتخاب هایش سخت گیر است و ممکن است ماندن در این تیم برای فصل بعدی را نیز، در نظر بگیرد. هافبک مراکشی آژاکس 19 گل و 20 پاس گل را در همه رقابت ها، برای این تیم هلندی به ثبت رسانده است و به تیمش در رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و موفقیت در هلند، کمک بسیاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Miror، دیوید نرس و ماتیاس دلیخت از دیگر هم تیمی های زیاش هستند که به تیم های معتبر اروپایی لینک شده اند و فرنکی دی یونگ نیز از همین حالا با بارسلونا، برای پیوستن به این تیم در فصل بعد به توافق رسیده است. هافبک تهاجمی آژاکس نیز، در پی سپری کردن فصلی فوق العاده به همراه تیمش در رقابت های اروپایی، به لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد لینک شده است. اما بی میلی او به ترک کردن هلند، می تواند مانع انتقال او به لیگ برتر انگلستان شود. زیاش در گفت و گویی بیان کرد:

هر چیزی ممکن است. من آدم مشکل پسندی هستم و باید باشگاهی وجود داشته باشد که بخواهم از آژاکس به آن جا منتقل شوم. بنابراین این موضوع ساده اتفاق نخواهد افتاد. 

آژاکس روز 30 آوریل و از چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف تاتنهام، خواهد رفت. این تیم هلندی، آخرین بار در سال 1995 قهرمان این رقابت ها شده است و حالا پس از چیزی نزدیک به 24 سال، به دنبال قهرمانی در این تورنومنت، است. گفتنی است که یاران تن هاگ در مراحل قبلی این رقابت ها، رئال مادرید و یوونتوس را کنار زدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری