Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين- ايرنا- رئيس ستاد معين بازسازي بنياد مسکن انقلاب اسلامي اصفهان، از پايان ساخت يک هزار و 590 واحد مسکوني آسيب ديده زلزله 7.3 ريشتري 21 آبان 96 غرب کرمانشاه توسط بنياد مسکن اين استان در سرپل ذهاب خبر داد.

حميد ديمويي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به روند بازسازي واحدهاي احداثي در سرپل ذهاب از سوي ستاد معين اصفهان، افزود: هم اکنون در منطقه نظارتي ستاد معين اصفهان براي سه هزار و 486 واحد مسکوني آواربرداري و پي کني به صورت رايگان انجام شده که از اين تعداد سه هزار و 284 مورد نيز آرماتوربندي انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس ستاد معين بازسازي بنياد مسکن اصفهان گفت: 2 هزار و 880 واحد نيز در مرحله اسکلت بندي و 2 هزار و 477 واحد مسکوني نيز مسقف شده است.
ديمويي گفت: 2 هزار و 100 واحد مسکوني در مرحله ديوارچيني و براي يک هزار و 638 واحد اجراي گچ و خاک و يک هزار و 450 واحد نيز شيب بندي و ايزولاسيون ساختمان انجام شده است.
وي گفت: تا پايان بازسازي شهر زلزله زده سرپل ذهاب، در کنار مردم هستيم و تقاضا داريم زلزله زدگان با نيروهاي مستقر در ستاد معين بازسازي اصفهان همکاري لازم را داشته باشند.
پس از وقوع زلزله هفت و سه دهم ريشتري در غرب کرمانشاه، استان هاي خراسان رضوي، اصفهان، مازندران و همدان به عنوان معين ستاد بازسازي، کار بازسازي و ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب را بر عهده دارند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بيش از 90 هزار تن جمعيت دارد.
زمين لرزه 7.3 ريشتري 21 آبان سال 96 در 11 کيلومتري بخش ازگله و 32 کيلومتري شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
اين زلزله به 10 شهرستان و يک هزار و 932 روستاي استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزيابي بنياد مسکن انقلاب اسلامي 103هزار واحد مسکوني شهري و روستايي آسيب کلي و جزئي ديد.
البته در زلزله 6.4 ريشتري يکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بيش از چهار هزار واحد مسکوني خسارت ديده، به اين آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد کرمانشاه گفته اند که همه واحدهاي خسارت ديده استان را تا نيمه اول سال 98 تکميل مي کنند.
3012/7399/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال