Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:27:37 GMT

هفته پربارش در انتظار همدانی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۴۵۵

هفته پربارش در انتظار همدانی‌ها

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز و روز آینده وزش باد و عدم بارندگی در تمام نقاط استان پیش‌بینی می‌شود اما از فردا با ورود سامانه بارشی جدید هفته پر بارشی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا در بسیاری از نقاط بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری‌شکیب با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا عنوان کرد: از روز دوشنبه شاهد کاهش محسوس ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود اگر چه وزش باد از احساس سرمای هوا جلوگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما و رسیدن آن به زیر صفر درجه از روز سه‌شنبه احتمال آسیب و سرمازدگی به محصولات کشاورزی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها در اواخر هفته به علت کاهش دما به صورت برف پیش‌بینی می‌شود و سرما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به اوج خود به ویژه در نیمه شمالی استان خواهد رسید./

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان سرما محصولات کشاورزی وزش باد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

او تصریح کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • قدردانی همدانی‌ها از سپاه برای تنبیه اسرائیل + تصاویر
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • حمایت همدانی ها از وعده صادق
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی/ورود سامانه بارشی به هرمزگان از فردا
  • اعزام ۱۲۰۰ همدانی به حج تمتع