Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان از روستای چم‌مهر از توابع شهرستان پلدختر بازدید کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در بازدید از روستای سیل‌زده چم‌مهر در استان لرستان ضمن گفتگوی صمیمانه با مردم این روستا و اطلاع از آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم، دستورات لازم را به وزیر کشور برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات این بخش صادر و تأکید کرد: دولت تا اتمام بازسازی خرابی‌ها و جبران خسارات در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور مناطق سیل زده لرستان چم مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد