Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:38:41 GMT

تیم‌های فوتبال بانوان در آستانه انحلال

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۵۱۸

تیم‌های فوتبال بانوان در آستانه انحلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ لیگ برتر فوتبال بانوان آذر ماه سال گذشته آغاز شد و به دلیل اعزام‌های ملی پوشان به مسابقات بین المللی و تورنمنت‌های دوستانه و همچنین اردو‌های متعدد ملی با وقفه‌هایی همراه شد.

مشکل اصلی لیگ امسال وقفه‌های ایجاد شد در آن نیست بلکه چیز دیگری لیگ امسال و بازیکنان آن را اذیت کرد و آن هم مشکلات مالی تیم‌ها و بد عهدی برخی از مدیران باشگاه‌ها در پرداخت‌های مطالبات اعضای تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری: طولانی شدن لیگ مشکلات مالی را تشدید کرد

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با مسائل مالی لیگ ۹۷-۹۸ فوتبال بانوان اظهار داشت: بی برنامگی‌ها و تعطیلات زیادی که در لیگ امسال رخ داد آسیب‌های زیادی را به تیم‌ها زد و در روند کاری تیم‌ها تاثیر زیادی داشت. تیم شهرداری بم مانند سایر تیم‌های لیگ مشکل مالی داشت، اما من و بازیکنانمان سعی کردیم این مسائل را تحمل کنیم و زیاد در این خصوص حرفی به میان نیاوریم، اما طولانی شدن لیگ بر مشکلات دامن زد.

او ادامه داد: قرار بود لیگ برتر فوتبال بانوان از پایان شهریور ماه سال گذشته آغاز شود، به همین دلیل تیم‌های حاضر در لیگ از مرداد ماه درگیر تمریناتشان بودند، اما لیگ آذر ماه شروع شد و از آن طرف هم تا تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

بیات: مشکلات مالی روی ذهن بازیکنان تاثیر زیادی گذاشته است

معصومه بیات سرمربی تیم آذرخش تهران که چندی پیش از این تیم استعفا کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از دلایل کناره گیری من از سرمربیگری تیم آذرخش تهران مسائل مالی بود که تنها به خود من بر نمی‌گشت بلکه کل تیم را درگیر خودش کرده بود.

او تصریح کرد: بازیکنان شهرستانی که به شهر دیگر می‌روند خیلی آسیب می‌بینند. این مشکلات مالی روی شرایط بازی و حتی تغذیه این بازیکنان تاثیر می‌گذارد. تیم آذرخش با اینکه در پایتخت بود به دلیل اجاره بهای بالا زمین تمرین مناسبی نداشت و من فکر می‌کنم تیم‌های شهرستانی هم تاحدودی این مشکلات را کم و بیش دارند.

چه طور می‌توان انتظار نتیجه از تیم ملی داشت؟

بیات ادامه داد: وقتی لیگ کشور که پایه و بنیاد فوتبال بانوان ایران است این قدر مشکلات دارد چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تیم ملی نتیجه بگیرد و از گروهش صعود کند. مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنان گرفته است. فوتبالیست‌های ما درست مثل کادرفنی این استرس را دارند که آیا تیمشان می‌ماند یا منحل می‌شود، به همین خاطر در آرامش خاطر بازی نمی‌کنند.

او افزود: زمانی که ذهن بازیکن درگیر مشکلات مالی شود، کیفیت بازی ناخودآگاه پایین می‌آید و در نتیجه سطح و کیفیت بازی بازیکنان در تیم ملی هم به همان اندازه افت می‌کند.

دیده شدن یک راه نجات است

بیات اظهار داشت: خیلی از مدیران به دلیل اینکه کار ما دیده نمی‌شود در فوتبال بانوان سرمایه گذاری نمی‌کنند، اما اگر ۱۰ دقیقه از فوتبال بانوان پخش شود دیگر اینقدر از حمایت فوتبال بانوان امتناع نمی‌کنند.

با توجه به مطالب فوق مشکلات ملی روی فوتبال بانوان تاثیرات زیادی داشته و حتی برخی تیم‌ها را تا آستانه انحلال هم پیش برده است باید ببینیم لیگ سال ۹۷-۹۸ چه طور به پایان می‌رسد و تیم‌هایی مانند ملوان و ... به پایان لیگ می‌رسند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

کاشانی: برانکو مربی با شخصیت و بزرگی است / برای آشنایی بازیکنان با هیئت مدیره، تشکیل جلسه می‌دهیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری بازیکنان فوتبال از حملات موشکی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • لقب دادن به بازیکنان فوتبال توسط جواد خیابانی / فیلم
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • (ویدئو) غافلگیری بازیکنان فوتبال از حملات موشکی
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • فرید صائبی: تیم ملی والیبال نشسته بانوان به حال خود رها نشود
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی