Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:18:52 GMT

انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام دربوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۵۳۵

انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری 3 نفر سارق احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین علیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش "دشتابی" این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف سر نخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستا های شهرستان بوئین زهرا با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا منتقل کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به دو فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف و تعداد هشت راس گوسفند سرقتی از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

علیان نژاد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت احشام منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان