Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سه جودوکار ایران در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا در امارات از دور رقابت ها حذف شدند و از کسب مدال بازماندند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رقابت های جودوی قهرمانی آسیا از امروز (شنبه) با حضور 273 ورزشکار از 40 کشور به میزبانی امارات متحده عربی و در فجیره آغاز شد.
تیم ملی جودوی ایران با هشت جودوکار در بخش مردان و 3 نفر در قسمت زنان در این پیکارها حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سعید مولایی» قهرمان سال 2018 جهان، تیم ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی نکرد.
امروز سه نماینده ایران در بخش مردان به مصاف حریفان رفتند و از رسیدن به مدال بازماندند.
در وزن منهای 60 کیلوگرم «ابوالفضل محمودی» ابتدا برابر «علی خورسوف» از یمن به پیروزی رسید و سپس برابر «جوشوآ کاتز» از استرالیا نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.
در همین وزن «مصطفی ریاحی فر» در گام نخست برابر «کنگی گوکا» از ژاپن ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن منهای 66 کیلوگرم «قاسم نوری زاد» کار خود را با پیروزی برابر «دو آن بین» از چین آغاز کرد.
وی در ادامه مقابل «یلدوس ژوماخانوف» قزاقستانی با ضربه فنی مغلوب و از جدول مسابقات حذف شد.
با این اوصاف سه نماینده در روز نخست با 2 برد و 3 شکست به کار خود پایان دادند تا تیم کشورمان شروعی ناامید کننده داشته باشد.
ورزشی**3783**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي جودو قهرماني آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابى تيم ملى در دو وزن سه شنبه هفتم فروردین ماه و بعد از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت های بین المللی جام فجر  ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات می‌باشد. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا