Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام حسین انصاریان در یکی از منبر‌های خود درباره ظهور امام زمان(عج) گفت: ۶ هزار روایت درباره امام‌زمان (عج) در منتخب‌الاسرار جمع‌آوری شده که براین اساس امام با دو شرط ظهور خواهد کرد.

وی اضافه‌کرد: شرط‌ اول آن است که خداوند امنیت جانی حضرت را تضمین کند که مانند پدرانش قطعه‌قطعه نمی‌شود و دومین شرط آن است که باید ۳۱۳ یار خالص و پاک در تمام‌زمین برای ایشان وجود داشته باشد تا به کمک آنان بتوانند عدالت کامل را برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:فارس

انتهای پیام/

چرا امام زمان (عج) ظهور نمی‌کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هدایت صحیح موقوفات در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌ لائینی در همایش وقف مهدوی در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری، با اشاره به اینکه در رابطه با وقف مهدوی و امام زمان (عج) کم گذاشتیم گفت: اعتراف به تقصیر خودش بزرگ‌ترین تشکر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موقوفات ساری نشانه دین‌داری آبا و اجداد است گفت: اگر فکر می‌کنیم موقوفات کم است مقصرش ما هستیم، باید موقوفات را هدایت کرد.

آیت الله محمدی‌ لائینی با بیان اینکه قرآن غریب است، از تشکیل شورای توسعه قرآنی در ۲۰ شهر خبر داد و یادآور شد: مشکل همه این شهر‌ها نبود بودجه در حوزه قرآن است، این‌همه موقوفات فراوان اگر درست هدایت می‌شد خوب بود، واقفان و موقوفات را به زمینه‌های قرآنی باید هدایت کرد.

نماینده خبرگان رهبری تاکید کرد: هر چه که داریم، خانه، زندگی، دین، فرزند، اخلاق و سلامت نعمت خداست و واسطه این نعمت هم امام زمان (عج) است، حال سوال اینجاست که ما برای ایشان چه کردیم؟

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: این همه نعمت، خانه و زندگی داریم حاضر نیستیم به امام زمان (عج) چیزی بدهیم و برای ایشان وقف کنیم، از این رو باید به این حوزه توجه کنیم.

وی گفت: چه خوب است ما زندگی خودمان را بیمه امام زمان (عج) کنیم و هر ماه یا سال مبلغی برای ایشان کنار بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین استانی و جمع‌آوری مبلغی اندک در ماه را به منظور وقف مهدوی اعلام کرد و گفت: جایگاه امامت حضرت حجت بسیار مهم و والاست باید به موضوع وقف مهدوی اهتمام ویژه داشت

در حاشیه این همایش نصوری دبیر بنیاد مهدوی کشور نیز به اقدامات بنیاد پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با تشکیل مجمع خیرین استانی مهدویت امورات مربوط به حضرت ولیعصر در استان به بهترین شکل برگزار گردد.

حجت‌الاسلام علیرضا نصوری گفت: عده‌ای از افراد به دلیل وجود خلأ‌های اساسی معنویت به صورت ناآگاهانه به عرفان‌های نوظهور، کاذب و شیطان‌پرستی روی می‌آورند.

وی اظهار داشت: باید با انجام کار‌های فرهنگی افراد را نسبت به مسائل مهدویت آشنا کرد.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه باید امام عصر را به عنوان امام خوبی‌ها و رحمت معرفی کنیم، گفت: با معرفی درست این امام بسیاری از مشکلاتی که در این بخش وجود دارد از بین می‌رود و به طور کلی واکسینه می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مجمع خیرین برای بنیاد مهدویت تشکیل شود تا به حوزه مظلوم مهدویت و قرآن کمک شود، امیدواریم آنچه را که خود امام زمان (عج) می‌پسندد محقق شود،

دیگر خبرها

  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • ضرورت هدایت صحیح موقوفات در مازندران
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • (ویدیو) "اگر من بگریانم و صدیقی بخنداند امام زمان ظهور می‌کند"
  • بعد از خوردن غذای تند چه اتفاقی در بدن رخ می دهد؟