Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بسم الله الرحمن الرحيم
امنيت مهمترين عامل حفظ وتقويت نشاط درجامعه است و تلاش قابل تقدير سربازان وزارت اطلاعات که بي توقع و مخلصانه به هموطنان خدمت مي کنند يکي از مهمترين شاخصه هاي ارتقاء سطح امنيت ميهن عزيزمان است .
مهم تر اينکه اقتدار جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي بين المللي و آرامش و امنيت جامعه مرهون تلاش هاي شبانه روزي همين سربازان گمنامي است که پيوسته در جهاد في سبيل الله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت اطلاعات با هدف حفظ امنيت داخلي و توسعه امنيت در جهت بسط گسترش منافع ملي با نگاه برون مرزي ايجاد شده و اعتقاد کارکنان خدوم اين مجموعه به آموزه هاي انساني و ديني و استحکام و روزآمدي اين دستگاه اطلاعاتي حفظ کيان نظام مقدس جمهوري اسلامي و خنثي کردن توطئه هاي بيشمار دشمنان از ابتداي انقلاب تاکنون را تضمين کرده است.
اينک با تبريک ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) و روز سربازان گمنام به خانواده بزرگ وزارت اطلاعات، تلاش هاي شبانه روزي و خستگي ناپذير نيروهاي مخلص اين مجموعه را ارج مي نهيم. اميد که به لطف خداوند سبحان، و خدمات ارزشمند کارکنان مومن و متعهد وزارت اطلاعات، شاهد حفظ و ارتقاء امنيت پايدار کشور و آرامش و نشاط بيشترهموطنان باشيم .
غلامحسين مظفري
مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  متن پیام آقای امیر عبداللهیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی اسلامی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ورزشکاران، مدال‌آوران و اعضای این دو تیم پرافتخار و برادرم پهلوان علیرضا دبیر رییس پرتلاش فدراسیون کشتی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت و پیروزی همه زنان و مردان ورزشکار کشور عزیزمان را مسئلت دارم.

پرچم بالاست

دیگر خبرها

  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش