Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نظام بانکی در ماه‌های پایانی سال گذشته زیر نظر ستاد تنظیم بازار ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به قطعه‌سازان پرداخت کرد که باعث جلب اعتماد نسبی قطعه‌سازان برای افزایش تولید قطعه و لوازم یدکی خودرو می‌شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس افزایش تولید خودروهای پرتیراژ در ایران‌خودرو و سایپا را در کاهش انتظارات تورمی بازار خودرو، گرفتن بهانه از دست دلالان حاشیه‌ساز و مهار نوسانات قیمتی خودرو موثر دانست و افزود: مجموع تولیدات روزانه این دو خودروساز تا پایان سال گذشته به حدود ۴۱۰۰ دستگاه در روز افزایش یافت که افزایش ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ برابری نسبت به اوایل سال داشت. با تسهیلاتی که اخیرا به قطعه‌سازان پرداخت شد، پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های پیش‌رو تولید روزانه خودرو در ایران‌خودرو و سایپا به ۶۰۰۰ دستگاه در روز برسد که این مسئله موجب افزایش تولید و عرضه بیشتر خودرو به بازار، عمل به تعهدات خودروسازان  در پیش‌فروش خودرو و مهار تدریجی نابسامانی‌های قیمتی حاشیه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: البته با ترخیص ۱۶ هزار کانتینر قطعات و لوازم یدکی خودرو از گمرکات و تزریق آنها به چرخه تولید و  ترخیص بیش از ۱۳ هزار خودروی خارجی متوقف شده در گمرکات کشور، می‌توان بهانه‌ها را از دست دلالان حاشیه بازار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جمع‌بندی نهایی طرح ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن و تاثیر آن بر بازار سخن گفت و افزود: طرح مذکور تا ابتدای اردیبهشت در کمیسیون صنایع و معادن نهایی و به هیات رییسه مجلس تحویل می‌شود. با تعیین تکلیف آن می‌توان بازار خودرو را از  بلاتکلیفی و نابسامانی خارج و فعالیت در این بازار را قانونمندتر از وضعیت فعلی کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران