Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه توزیع اقلام اساسی در استان البرز باید با برنامه ریزی و کاهش زحمت برای مردم باشد،گفت:توزیع گوشت و مایحتاج عمومی استان البرز با اولویت اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار انجام می‌شود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که  در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،اظهار داشت: توزیع گوشت و مایحتاج عمومی استان البرز با اولویت مردم و اقشار کم برخوردار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در زمینه توزیع اقلامی مانند گوشت و دیگر کالاهای مورد نیاز مردم برنامه ریزی لازم انجام شود.

نظارت بر شرکت‌هایی که گوشت چرخ‌کرده از سهمیه دولتی دریافت می‌کنند باید ‌تشدید شودقیمت میوه، حبوبات، گوشت و مرغ در سمنان؛ دوشنبه 27 فروردین‌ماه+جدولگوشت مرغ باقیمت مصوب تنظیم بازار در سمنان توزیع می‌شود

استاندار البرز با بیان اینکه در زمینه توزیع اقلام مورد نیاز مردم هنوز در ریل قرار نگرفته‌ایم،بیان کرد: مکانیزم نظارت بر توزیع هم باید تعیین شود تا توزیع اقلام اساسی کردم درست و صحیح انجام شود.

شهبازی با بیان اینکه مسئولان و مدیران برای تنظیم و رسیدن اقلام به مرذدم اهتمام داشته باشند،گفت: سیستم توزیع در استان البرز باید حداقل نگرانی و دغدغه مردم را به همراه داشته باشد،برخی در شبکه‌های مجازی برخی تخلفات جزیی را بزرگنمایی کردند،در مورد  گوشت موجود در استان البرز توزیع با اولویت به تعاونی‌های مصرف شروع شود.

وی با بیان اینکه  مکان‌های مشخصی برای توزیع درنظر گرفته شود تا مردم دچار مشکل و زحمت نشوند،عنوان کرد: سازمان صمت و تعزیرات حکومتی کمک کنند که اقلام مورد نیاز مردم در مناطق کم برخوردار راحت‌تر به دست آنها برسد و مردم دچار زحمت نشوند.

شهبازی با بیان اینکه  مناطق کم برخوردار توسط فرمانداران استان شناسایی و معرفی شود،گفت: نیاز به اقلام اساسی از جمله گوشت در این مناطق در اولویت قرار گیرد،این اقلام باید به دست اقشار کم برخوردار برسد.
وی با اشاره به شکر در استان البرز به میزان مورد نیاز مردم در استان وجود دارد،گفت: شکر نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد و فرمانداران  و دیگر دستگاهها در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان

سید محمد مهدی سجادی گفت : از روز ۲۸ فروردین ماه تا امروز سوم اردیبهشت؛ ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج، چابهار درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: علاوه بر امدادرسانی به ۴۶ هزار و ۸۱۵ سیلزده، سه هزار و ۴۲ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند و همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سیل و آب‌گرفتگی هفت روز گذشته به دلیل مسدود بودن راه‌ها ۱۹۴ سورتی پرواز جهت توزیع اقلام زیستی از طریق امداد هوایی در ۲۷۵ روستا متاثر از سیل انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت، ۶۷۲دستگاه چادر امدادی، پنج هزار و ۵۹۶ تخته پتو، سه هزار و ۲۱۵ تخته موکت، سه هزار و ۹۶۲ کیلوگرم نایلون پوششی، ۹ هزار و ۴۴۰ بسته غذایی، ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قوطی کنسرو، ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۹ قوطی روغن،۱۲ هزار و ۱۲۴ بطری آب معدنی، ۳۲ کیلوگرم حبوبات و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

سجادی خاطر نشان کرد: ۱۱۱ تیم عملیاتی شامل ۴۵۴ نیروی هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول