Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@05:26:44 GMT

محموله دام قاچاق در مهران ‌توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۸۲۰

محموله دام قاچاق در مهران ‌توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون کشنده در ایست و بازرسی سه راه جندالله ۱۰۰راس دام قاچاق کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ قدرت الله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: با توقیف یکدستگاه کامیون  کشنده مشکوک در ایست و بازرسی سه راه جندالله ایلام  100 راس دام قاچاق کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باند گسترده قاچاق دام به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در کرمان منهدم شدمحموله 7 میلیاردی قاچاق دام و ذرت در لرستان کشف شدتاکید دوباره استاندار بر برخورد جدی با قاچاق دام در مرزهای کردستان

وی با اشاره به جزئیات این اقدام گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و دام زنده و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده  حامل احشام را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کامیون  کشنده حامل 100 راس گوسفند بوده که رانندگان بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی بارگیری و به نقاط مختلف کشور حمل می‌کردند.

منیر با اشاره به دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده 2میلیارد و500 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: خودروهای حامل احشام توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق

جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: سه فروند لنج صیادی متخلف در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی کشور، توقیف و بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل پایگاه خبری پلیس، منصوررضا عزیزی اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش بی وقفه مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده در خصوص تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله اکیپ گشتی ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت‌زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بود را مشاهده و با رعایت اقدامات تأمینی و عملیاتی ضربتی شناورها را توقیف کردند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان اضافه کرد: در بررسی مرزبانان از شناورها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از سه شناور کشف و ضبط شد.

عزیز با اعلام دستگیری هفت نفر و معرفی به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی، گفت: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری به عمل آمد.

کد خبر 745076

دیگر خبرها

  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل