Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در جمع مردم سیل‌زده پلدختر گفت: زمان وقوع سیل شب بود و همه ما نگران شما مردم بودم و سلامت شما همه ما را خوشحال کرد گرچه شما خسارت بسیار سنگینی دیدید.

 

وی  با اشاره به اینکه این جا جزو سرزمین‌های دفاع مقدس است و ما در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از این مکان عبور می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود:  مردم لرستان و پلدختر  مردمانی فداکار، ایثارگر و ولایی  هستند و  امشب شب ولادت منجی عالم بشریت  است و دست توسل ما به سوی آن کسی است که ایران و جهان را نجات خواهد داد  وامروز هم در سایه توجهات آن حضرت می‌باشد که ایران ما در برابر همه مشکلات ایستادگی کرده است.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه  مردم در این حادثه مهربانی، برادری و و ایثار خودشان را به خوبی نشان دادند افزود: ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، علما و روحانیت همه برای خدمت به شما به این منطقه آمدند  و من در همین جا اعلام می‌کنم که مسئولیت بازسازی و نوسازی همه مناطق ویران شده برعهده وزیر محترم کشور است.

 

وی عنوان کرد: من در این جا به وزیر کشور دستور می‌دهم که پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده این منطقه که خسارات بسیار سنگینی بر آن وارد شده را در اولویت برنامه خودش قرار بدهد.

 

روحانی تصریح کرد: ان شالله قرار گاه بازسازی و سازندگی ابتدا زمین‌های لازم را خریداری و بلافاصله شروع به ساختن منازل تخریب شده کند.

 

وی از تدابیر اندیشیده‌شده برای کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان گفت و ادامه داد: من به مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌گویم که مردم پلدختر و مردمی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس تلاش و فداکاری کردند، امروز خواستار آن هستند که دولت با همه توان در کنارشان باشد.

 

روحانی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) خطاب به مردم سیل‌زده پلدختر و معمولان بیان داشت: من در شب میلاد امام زمان(عج) به شما قول می‌دهم که دولت در کنار شما خواهد بود و این که بگوییم دولت بعد از چند روز این مناطق را رها می‌کند اشتباه است و ما به صورت روزانه و هفتگی پیگیر وضعیت شما هستیم و تا زمانی که وضعیت زندگی‌تان به حالت عادی برگردد در کنار شما خواهیم بود.

 

وی تمام فکر و تلاش رهبر معظم انقلاب برای  است مردم سیل‌زده سخن گفت و خاطرنشان کرد: فکر و ذهن رهبری بازسازی  و بهبود وضعیت زندگی شما است و به زودی شرایط زندگی را مهیا می‌کنیم وهمه مسئولان استان در کنار شما خواهند بود و خیالتان راحت باشد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است