Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@13:26:41 GMT

تعداد لایک‌های اینستاگرام خصوصی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۹۱۶

تعداد لایک‌های اینستاگرام خصوصی می‌شود

به گزارش جهان نيوز، به زودی فید حساب‌های کاربری اینستاگرام تغییر می‌کند.

این شبکه اجتماعی در نظر دارد تعداد لایک های یک پست را حذف کند. این بخشی از تلاش اینستاگرام برای کاهش فشار به این پلتفرم است.

«جین مانچون وونگ» یکی از کاربران توئیتر که سابقه طولانی در رصد ویژگی‌های جدید اینستاگرام دارد، تغییراتی در کد اندروید این شبکه اجتماعی را رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اسکرین شاتی را در توئیتر پست کرده که شیوه کارکرد ویژگی جدید را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر به طور واضح نشان داده شده تعداد افرادی که یک پست را پسندیده اند، حذف شده است.

به این ترتیب اگر افرادی که کاربر را فالو می‌کنند یک پست را پسندیده باشند، فقط گزینه لایک آن قابل رصد است اما تعداد کل پسندهای یک پست دیده نمی‌شود.

فقط کاربری که پست را ارسال کرده می‌تواند تعداد پسندهای یک پست را با کلیک روی گزینه View Likes رصد کند.

در یکی از اسکرین شات ها این نوشته به چشم می‌خورد: «ما می‌خواهیم فالورها روی آنچه که کاربر به اشتراک می‌گذارد، تمرکز کنند نه آنکه پست‌های یک کاربر چه تعداد پسند دارد».

هرچند وونگ تابه حال بسیاری از ویژگی‌های اینستاگرام، فیس‌بوک و توئیتر را به درستی پیش بینی کرده، اما اینستاگرام ادعا می‌کند حذف تعداد لایک های یک پست را آزمایش نکرده است.

سخنگوی اینستاگرام در همین راستا به ورج گفت: ما در حال حاضر مشغول آزمایش این ویژگی نیستیم، بلکه روش‌های کاهش فشار بر اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

این در حالی است که مطالعات متعددی نشان داده شبکه‌های اجتماعی مشکلات ذهنی مانند افسردگی، تمایل به خودکشی و فشار ذهنی را افزایش می‌دهند.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد