Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:37:56 GMT

تکذیب فیلم درگیری با نیروهای حشدالشعبی در بندرریگ

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۹۳۰

تکذیب فیلم درگیری با نیروهای حشدالشعبی در بندرریگ

سرهنگ حسین احمدی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری روز گذشته مردم و حمله یکپارچه شهروندان جنوبی به نیروهای حشدالشعبی عراق در بندر ریگ شهرستان گناوه، اعلام می‌شود این خبر دروغ است و تکذیب می‌شود.

وی افزود: هیچ گونه درگیری در این خصوص رخ نداده و کلیپ منتشر شده مربوط به بندر ریگ و شهرستان گناوه حتی استان بوشهر نیست و مردم به این شایعات توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نیروهای حشدالشعبی عراق (بسیج مردمی) هستند که برای امدادرسانی وارد ایران شده‌اند.

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی انتشار یافت که در آن درگیری مردم و حمله آنان به نیروهای حشدالشعبی را نشان می‌دهد که به شهر بندر ریگ استان بوشهر منتسب شده بود.

کد خبر 4595675

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه نیروی انتظامی حسین احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری