Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@20:37:41 GMT

واکنش شفر به تصمیم باشگاه برای هافبک جنجالی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۹۸۴

ساعت24 -سرمربی آلمانی استقلال درباره نظر متفاوتی با باشگاه دارد.

 وینفرد شفر در حاشیه تمرینات امروز استقلال گفت: «علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من او را جریمه کرده‌ام و باشگاه هم می‌تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.»

او درباره وریا غفوری هم صحبت کرد: «دیروز و پریروز او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است. غفوری امروز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود و با ما یک مقدار تمرین کرد. فردا با او دوباره تمرین داریم و تمرین روز آخر که روز دوشنبه برگزار می‌شود.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های بورنموث و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه دین کورت با قضاوت تونی هرینگتون برگزار شد که در نهایت با نتیجه ٢ بر ٢ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۶ دومینیک سولانکه توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۳۱ برونو فرناندز هافبک پرتغالی شیاطین‌سرخ توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

۵ دقیقه بعد از گل تساوی جاستین کلایورت برای بار دوم دروازه آندره اونانا را باز کند و بازی در نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی توانست دروازه بورنموث را باز کند و در این بازی دبل کند و در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

بورنموث با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت و منچستریونایتد با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام