Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:50:39 GMT

مرحله مقابله با سیل در گلستان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۰۲۴

مرحله مقابله با سیل در گلستان پایان یافت

سرپرست استانداری گلستان گفت: از امروز مرحله مقابله با سیل در استان گلستان پایان یافته و مرحله ارزیابی و برآورت خسارت در استان آغاز شده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان استانی و مدیران خبرگزاری‌های استان با مدیرکل اطلاعات استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اگر امنیت در هر کشوری مشکلی پیدا کند همه بخش‌های زندگی مردم با مشکل مواجه خواهد شد و خوشبختانه این امنیت به صورت کامل در کشور ما برقرار است و همه دستگاه‌های اجرایی به راحتی می‌تواند برای ارائه خدمات برنامه‌ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع سیل در استان افزود: در این حادثه همه مسئولان و کارشناسان و اصحاب رسانه پای کار بودند و در شرایط بحران باید مدیران علاوه بر گرفتن تصمیم‌های درست آن را اجرایی کنند و برای اینکه مدیران تصمیم های درستی بگیرند باید افرادی متخصص موضوع را بررسی و به مدیران اعلام کنند.

سرپرست استانداری گلستان اظهار کرد: در زمان بحران سیل یکی از موضوعاتی که به ما کمک فراوانی کرد، حضور نیروهای نقشه برداری  ستاد کل نیروهای مسلح در استان بود که همواره منطقه را نقشه برداری و در اختیار مدیران قرار می‌داد که این به موضوع امدادرسانی کمک فراوانی می‌کرد.

سیل 5000 میلیارد تومان به شهرستان پلدختر خسارت زد؛ قطع راه ارتباطی 30000 نفرحضور رئیس‌جمهور در میان مردم سیل‌زده پلدختر در قاب تصویررئیس جمهور در بازدید از ‌روستای چم‌مهر:‌ تا اتمام بازسازی ‌در کنار مردم ‌سیل‌زده هستیمرئیس جمهور وارد منطقه سیل‌زده ماژین شد؛ بازدید از روستای سیل‌زده شوره و گفت‌وگوی صمیمی با مردم

غراوی گفت: از امروز مرحله مقابله با سیل در استان گلستان پایان یافته و مرحله ارزیابی و برآورت خسارت در استان آغاز شده که بیشترین خسارت به مردم وارد شده و شبکه‌های راه، آب، برق و گاز نیز خسارت‌های فراوانی دیده است.

وی اظهار داشت: بارندگی شدید سبب شد که 2 میلیارد و 150 میلیون مترمکعب روان‌آب از شرق به غرب در استان گلستان جاری شود که بیشتر از حجم سدهای استان است و حجم رودهای قره‌سو و گرگانرود هم تنها 150 میلیون مترمکعب است.

سرپرست استانداری گلستان افزود: اما اقداماتی را در همان زمان انجام دادیم و آب را به زمین‌های اطراف منحرف کردیم تا مردم خسارت کمتری ببینند و تلفات انسانی را بسیار کاهش دادیم.

غراوی اظهار داشت: سد نرماب 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر منابع مالی آن پارسال تامین و این سد تکمیل می‌شد حجم آب کمتری به گرگان‌رود وارد می‌شد اما باید در نظر داشت که بودجه دولت در مجلس تصویب می‌شود و همین بودجه مصوب نیز بخش زیادی از آن تخصیص نمی‌یابد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گلستان از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مردم نگارستان ایران امروز علاوه بر حمایت از عملکرد غرور آفرین فرزندان ایران، جنایت‌های رژیم اشغالگر را به ویژه در غزه محکوم کردند.

مردم گلستان امروز باردیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • حمایت مردم گلستان از عملیات «وعده صادق» + فیلم
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • حمایت مردم گلستان از عملیات «وعده صادق»
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری