Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@10:35:14 GMT

معنای منتظر بودن زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۲۹۶

معنای منتظر بودن زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از خادمان مهدوی یزد با اشاره به اینکه معنای انتظار این نیست که ما بنشینم و منتظر بمانیم تا زمان ظهور فرا برسد، اظهار داشت: این تفکری است که برخی از فرقه‌هایی از آن پیروی می‌کردند و اعتقاد داشتند که باید دست روی دست گذاشت و بگذاریم گناه‌ها توسعه پیدا کند، چون امام زمان وقتی ظهور می‌کنند که زمین پر از ظلم و جور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این حرف کاملا نادرست است، خاطرنشان کرد: زمانی هم تعبیر ما از انتظار این است که ما زمینه لازم را فراهم کرده و مردم را به پیشرفت و انقلابی بودن مشتاق کنیم و آرمان‌های امام زمان را به آن‌ها بیان کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد معنای منتظر بودن را زمینه‌سازی برای ظهور حضرت دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب سعی بر آماده‌سازی مردم برای ظهور داشت و مقام معظم رهبری هم در این راه حرکت می‌کنند.

ناصری‌یزدی با اشاره به اینکه هر کسی که در زمینه مهدوی فعالیت دارد باید به انقلاب و ولایت متصل شود گفت: الان کشتی‌بان انقلاب ما ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و همه باید در این مسیر قرار گیریم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دعاخواندن و زیارت خواندن بخشی از مسیر انتظار است گفت: نباید ما به دعا خواندن و زیارت داشتن اکتفا کنیم و در عمل کاری برای ظهور حضرت نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید معنای واقعی انتظار در جامعه ترویج داده شود تصریح کرد: این که مقام معظم رهبری می‌فرمایند از انحراف‌ها در انتظار پرهیز شود همین است که یک موقع در بین مردم ترویج داده نشود که برای انتظار باید تنها دعا خواند و هیچ کاری انجام نداد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه انتظار در شرایط فعلی به این معنی است که دست نیازمندان و مستضعفان گرفته شود و برای نجات آن‌ها از مشکلات حرکت کنیم، بیان کرد: در زمان حاضر کمک به سیل زدگان و رفع مشکلات آن‌ها با هدف رضای خدا و امام زمان (عج) قطعا کاری که منتظران حضرت باید انجام دهند.

ناصری‌یزدی افزود: منتظر امام زمان (عج) نمی‌تواند بی‌حرکت و منفعل باشد بلکه همیشه باید در زیر چتر ولایت حرکت کند و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کند و در تعالیم و آموزش‌ها هم باید ترویج این فرهنگ به صورت جدی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در شانزدهمین نشست شورای‌ عالی مسکن در دولت مردمی، با تأکید بر اهمیت نقش پیشرانی صنعت مسکن در اقتصاد کشور، افزایش تولید مسکن را از مؤلفه‌های مهم تحقق شعار سال دانست و با توجه به آثار مثبت اجتماعی آن، بر تلاش مجاهدانه همه بخش‌های مرتبط برای افزایش تولید مسکن در جهت جبران عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه و همچنین، رفع مشکلات موجود، به‌ویژه تأمین مالی لازم، تأکید کرد.

رئیس جمهور، به میدان آمدن و هم‌افزایی نهاد‌های انقلابی، از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه، همراه با دستگاه‌های دولتی متولی مسکن را از جمله زمینه‌های تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت: خوشبختانه کارهای انجام شده تاکنون در زمینه رفع موانع ساخت و ساز، مؤید رشد و پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است.   آقای رئیسی، ساخت و تحویل ۱۴۰ هزار واحد مسکن مهر از ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده تعهدات دولت‌های قبل و همچنین واگذاری ۷۲ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن شهری را از جمله کارهای قابل توجه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه تولید مسکن دانست.   رئیس جمهور با توجه به اقدام بی‌سابقه برای ۸۰ هزار واحد مسکن در حال ساخت در استان قم، بر اهمیت پیگیری در به نتیجه رسیدن کار‌ها تأکید کرد و از همه مدیران در مرکز و استان‌ها خواست که تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا به دست آمدن نتیجه قطعی، به‌طور مجاهدانه پیگیری کنند.   همچنین در این نشست با حضور آقای رئیسی، ۷ مصوبه از جمله «تأمین هزینه‌های آماده‌سازی مسکن برای متقاضیان کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و سازمان بهزیستی به‌طور قرض‌الحسنه از محل صندوق ملی مسکن»، «اولویت‌ واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی» و «ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت واحد‌های کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، علاوه بر ارائه وام در نهضت ملی مسکن از طرف صندوق ملی مسکن» به تصویب اعضا رسید.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند