Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه داون، وزارت خارجه پاکستان در نامه‌ای به سفارت ایران، طی مواضعی بی‌اساس، اعتراض خود را نسبت به آنچه «بی‌کنشی» ایران در قبال گروه‌های تروریستی درگیر در کشتار اوماره نامید، ابراز کرد. 

روز پنج شنبه در ایالت بلوچستان پاکستان پنجشنبه دست کم ۱۴ نفر از سرنشینان یک اتوبوس از جمله یک افسر نیروی دریایی و یک افسر نیروی گارد ساحلی پاکستان به ضرب گلوله افراد مسلح کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه که به سفارت ایران تحویل داده شده، وزارت خارجه پاکستان مدعی شد: «کشته شدن ۱۴ انسان بی‌گناه به دست گروه‌های تروریستی مستقر در ایران حادثه‌ای است جدی و پاکستان به شدت به آن اعتراض دارد». 

وزارت خارجه پاکستان همچنین مدعی شد که این کشور «بارها» درباره فعالیت این گروه‌ها ایران را در جریان گذاشته است.

موضع بی‌پایه پاکستان در حالی اتخاذ می‌شود که این کشور میزبان گروه‌هایی چون جیش‌العدل است که بارها ایران را هدف حملات تروریستی خود قرار داده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه پاکستان با اعلام رسمی برنامه سفر آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به این کشور تاکید کرد: این سفر فرصت مهمی برای تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور همسایه است.
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: « سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا (دوشنبه) در یک سفر رسمی ۲ روزه وارد پاکستان خواهد شد.
این بیانیه افزود: سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان اولین سفر یکی از سران کشور‌ها به پاکستان پس از تشکیل دولت جدید اسلام آباد در فوریه ۲۰۲۴ است.
وزارت خارجه پاکستان افزود: « ابراهیم رئیسی» را همسرش و هیئتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضا و مقامات ارشد کابینه دولت و هیئت بزرگ تجاری جمهوری اسلامی ایران همراهی می‌کنند.
به گفته منابع خبری رئیس جمهور ایران در اولین سفر رسمی خود به پاکستان با «آصف علی زرداری» رئیس جمهور، «شهباز شریف» نخست وزیر و روسای مجالس ملی و سنای پاکستان دیدار کرده و همچنین از شهر‌های لاهور و کراچی نیز بازدید خواهد داشت.
در این بیانیه آمده است: طرفین در جریان این سفر رسمی دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات منطقه ای، انرژی، کشاورزی و روابط مردمی خواهند داشت.
وزارت خارجه پاکستان در ادامه افزود: مقامات بلندپایه دو کشور همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم نیز گفتگو خواهند کرد.
وزارت خارجه پاکستان در پایان این بیانیه با بیان اینکه دو کشور همسایه از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر تاریخ، فرهنگ و مذهب مشترک برخوردارند، تاکید کرد: سفر دکتر ابراهیم رئیسی فرصت مهمی برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان
  • سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم