Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رضا سیاوشی هنرمند بسیجی عضو انجمن خوشنویسان ایران اظهارداشت: در مدت ۲۰ سال تا به امروز ۱۲۰هزار متر مربع از دیوار مدارس، خیابان هاومراکز فرهنگی در شهرستان‌های همدان، نهاوند، بهار و تهران را با خطاطی ونقاشی با موضوعات مذهبی، فرهنگی وتاریخی زیبا سازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوشی گفت: خطاطی ونقاشی را در دوران ابتدایی وسپس در دبیرستان و شرکت در کلاس‌های خطاطی ونقاشی زیر نظر اساتیدی مانند فرشادشهبازی، قیاسی وایرج شهبازی آموختم و عضو انجمن خوشنویسان ایران شدم.

عضو بسیج هنرمندان استان بیان کرد: در شهر همدان ۵۵ هزارمترمربع اجرای نقاشی وخطاطی باموضوع طراحی تصویر شهدای شاخص انقلاب، دفاع مقدس و موضوعات اجتماعی مانند هشدار در مورد اعتیاد، جنگ روانی و خطر فضای مجازی و نقشه دشمنان داشتم.

سیاوشی خاطر نشان کرد: برای طراحی دیوار و مکان‌ها از آیات و روایات قرآنی، احادیث پیامبر (ص)، امامان (س) وبزرگان استفاده می‌کنم و سخن آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دادم.

وی گفت: برای انتقال مفاهیم فرهنگی و مذهبی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب از طراحی تصویر شهدای شاخص، سخنان پیامبر (ص)، امامان (س)، بزرگان، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و وصایای شهدا استفاده می‌کنم .

عضو انجمن خوشنویسان ایران، افزود: در طول تاریخ انسان‌ها برای انتقال مفاهیم، اندیشه وپیام خود از هنر خطاطی و نقاشی استفاده می‌کردند و امروزه نیز باتوجه به فن آوری‌های جدید هنر دیوار نویسی کارکرد خود را از دست نداده و مسئولان فرهنگی برای زیباسازی فضای مبلمان شهری خود از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س

۱۲۰هزارمترمربع ازدیوارشهر‌های استان همدان رازیباسازی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و هنر خطاطی و خوشنویسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب

طبق شایعاتی جدید به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید اپل، ایکس نامگذاری می‌شود و طراحی نازک‌تر و بندی مغناطیسی خواهد داشت. همچنین این گجت می‌تواند آپنه خواب را رصد کند.

به گزارش مهر، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می‌گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می‌کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می‌کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندر‌هایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندر‌ها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل‌های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می‌شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بند‌های قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بند‌های فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می‌شوند. بند‌های مغناطیسی چنین حجمی را از بین می‌برند و فضا را برای طراحی نازک‌تر و حتی افزودن ویژگی‌های دیگر داخل گجت باز می‌کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال‌ای دی عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد فناوری او ال‌ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه‌ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می‌شود پنل او ال‌ای دی دستگاه درخشان‌تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه‌تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی‌های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می‌آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه‌ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می‌کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده‌های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • طراحی و ساخت پهپاد گرده افشان
  • طراحی هشت محله برای شهرک پرواز همدان