Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:51:01 GMT

شفر: می‌خواهیم هواداران را دوباره خوشحال کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۴۱۱

شفر: می‌خواهیم هواداران را دوباره خوشحال کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال قبل از سفر به امارات در حاشیه تمرین گفت: ما الهلال را شکست دادیم و امیدوارم بازی بعدی را هم با برد به پایان برسانیم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کرده اما می دانیم از بهترین تیم های آسیا است. ما باید با تمام قدرت و دارایی وارد میدان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند خوب استقلال در هفته های اخیر و امیدواری این تیم برای چهارمین برد متوالی، عنوان کرد: من هم امیدوار هستم. می خواهیم دوباره هواداران را خوشحال کنیم اما الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و ما به قدرت و نظم تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد و می خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم. می‌خواهیم بهترین تیم و تاکتیکی را برای این مسابقه پیدا کنیم.

شفر در واکنش به صحبت های امیرحسین فتحی و درباره وضعیت باقری، اظهار داشت: علی کریمی سرما خورده است و ما در این پست تنها یک بازیکن داریم و فرشید باقری نیز بیرون است. نکته مورد نظر من همین است و بهتر است تصمیم آخر را پایان فصل بگیریم. به این بازیکن نیاز داریم و می خواهیم موفق شویم و نمی توانیم تیم خود را ضعیف کنیم. من باقری را جریمه کردم و باشگاه می تواند درباره او پایان فصل تصمیم بگیرد.

سرمربی استقلال در ادامه درباره وضعیت وریا عنوان کرد: او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد و امروز در تمرین حاضر شد و یک مقدار خسته بود. با او تمرینات ویژه داریم و دوشنبه نیز تمرین آخر را انجام می دهیم.

شفر درباره وضعیت جدول لیگ و شانس استقلال برای رسیدن به صدر، بیان کرد: الان برای ما لیگ مهم نیست و بعد از دیدار با الهلال به لیگ فکر می کنیم. ابتدا الهلال را پیش رو داریم و سپس پدیده. ما در ابوظبی باقی خواهیم ماند تا ریکاوری را انجام دهیم و بعد از آن برابر پدیده به میدان می رویم. اکنون به پدیده فکر نمی کنم. نمی دانم چند رسانه حضور دارند اما بسیاری بعد از دیدار دربی برای ما شانسی قائل نبودند و حالا ما برگشتیم و این موضوع شخصیت تیم ما را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اصحاب رسانه رسانه علی کریمی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد