Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مدیرکل مرکز در دیدار اعضای هشتمین یادواره 400 شهید ابهر و شناط هدف از برگزاری یادواره های شهدا را شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی این عزیزان و الگوسازی و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل های آتی برشمرد و افزود:  شهیدان انسانهای برگزیده ای بودند که با خدا عهد بستند و هیچ مقامی را بجز شهادت نپذیرفتند و ثابت کردند که دین و ارزش های دینی برای آنها باارزش تر از همه چیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن لطیفی عزت و سربلندی  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت شهدا عنوان کرد وگفت: تا زمانی که رایحه و شمیم شهدا در جامعه ساری و جاری است کشورمان پاینده و بالنده در مسیر پیشرفت، عزت و استقلال طی طریق خواهد کرد.

وی پرداختن به ایثار عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس را از سرفصل های اصلی برنامه سازی رسانه استانی برشمرد و افزود: هراندازه که به شهیدان و اخلاص بی بدلیشان پرداخت شود، همان اندازه روحیه ایثار و ایمان در جامعه نهادینه خواهد شد و در همین راستا صداوسیمای مرکز زنجان آماده پوشش کامل رسانه ای این یادواره است.

 در ادامه،امام جمعه شهرستان ابهر نیزضمن تشکر از توجه کامل رسانه استانی به مفاهیم اعتقادی و فلسفه ایثار، راه شهدا در حفظ و حراست از ایران اسلامی را راه انبیاء و صالحین دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است وشهدا هم در مسیر حرکت اباعبداله الحسین(ع) خون پاکشان را نثار نهال نوپای انقلاب کردند.

حجت الاسلام رحیمی ترویج فرهنگ شهادت را ضامن سلامت جامعه در هجمه تبلیغاتی دشمنان دانست و از تلاش رسانه استانی در مواجهه با شبخون فرهنگی دشمن تجلیل کرد.

وی از پوشش مطلوب یادواره شهدای ابهر و شناط در سالهای گذشته تشکر و قدردانی کرد .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است