Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:06:52 GMT

هواشناسی برای خراسان رضوی بارش تگرگ پیش بینی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۴۵۸

هواشناسی برای خراسان رضوی بارش تگرگ پیش بینی کرد

مشهد- ایرنا- رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش تگرگ در مناطق مختلف این استان طی هفته کنونی و به ویژه با شدت بیشتر در روز سه شنبه این هفته پیش بینی شده است.

یحیی قاینی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته هم بارش تگرگ در برخی از شهرستانهای خراسان رضوی مانند کاشمر، چناران و کلات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بارش تگرگ در خراسان رضوی به دنبال کاهش دما رخ می دهد.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از روز پنج شنبه در خراسان رضوی آغاز شده است روزهای شنبه و یکشنبه این هفته نواحی غربی و شمالی این استان را در برمی گیرد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه به نواحی شرقی و جنوبی سوق می یابد.
قاینی پور افزود: بیشترین حجم بارشهای پیش بینی شده از عصر روز دوشنبه هفته کنونی و در طول روز سه شنبه این هفته رخ می دهد.
1922/3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تگرگ بارش خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار شماره پنج هواشناسی سطح زرد جوی در استان، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر یک شنبه تا جمعه (۲ تا ۷ اردیبهشت) در سطح استان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت، احتمال تقویت بارش‌ها طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وجود دارد.

حیدری توصیه کرد در مدت فعالیت این سامانه، از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری شود.

وی اضافه کرد: در این ایام، از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و احتیاط در ترددهای جاده‌ای و دریایی و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6084414

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد