Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد می گوید: تمهیدات لازم برای تامین امنیت جشن‌ های نیمه شعبان در 10شهرستان استان اتخاذ شد و پلیس برای حفظ آرامش با متخلفان و مزاحمان خیابانی شنبه شب و نیز فردا (یکشنبه) برخورد می کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: حفظ نظم و امنیت مورد تاکید پلیس است، شهروندان و هیات های مذهبی که قصد توزیع نذری در شهر را دارند از ایجاد ترافیک و راه بندان خودداری کنند و افرادی را برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: شهروندانی که قصد شرکت در جشن های نیمه شعبان دارند برای جلوگیری از ترافیک‌ از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از مردم خواست با ماموران پلیس همکاری کنند و موارد تخلف را برای بررسی و اقدام با شماره تلفن 110 گزارش کنند.
جشن های نیمه شعبان بر اساس یک سنت دیرینه در مناطق مختلف استان یزد از عضر شنبه آغاز می شود و تا غربو آفتاب روز بعد ادامه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيمه شعبان رعايت مقررات استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده‌اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.  

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.  

رئیس سازمان سنجش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

پور عباس همچنین گفت: ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس