Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:17:35 GMT

۶۰۰خانوار از مددجویان در اثر سیل آسیب دیدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۲۸

۶۰۰خانوار از مددجویان در اثر سیل آسیب دیدند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در اثر سیل اخیر در استان قزوین ۶۰۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند و ۲۰۶ واحدهای مسکونی به طور کامل تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مؤمنی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: اکنون تعداد ۱۳هزار و ۷۰۲ نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین بیمه درمانی هستند که این افراد در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با امضای تفاهمنامه کمیته امداد کشور و سازمان بیمه سلامت ایران، بیمه مددجویان در شهرهای بالای ۲۰هزار نفر به بیمه سلامت منتقل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: اکنون با ۱۲۹ مرکز درمانی و پزشکان، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه و کلینیک و داروخانه‌ها طرف قرارداد هستیم که به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند.

مومنی بیان کرد: هزینه و خدمات بیمه تکمیلی همچنان بر عهده کمیته امداد است و در استان بیش از ۲۹هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۶هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

حق بیمه مددجویان به ۵۵۰هزار تومان افزایش می‌یابد

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته سرانه حق بیمه هر نفر ۴۸۰هزار تومان بود و برای امسال پیش بینی می‌شود این میزان به ۵۵۰ هزار تومان افزایش یابد که در سراسر کشور به حدود ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی ابراز کرد: سال گذشته در استان قزوین مبلغی که برای بیمه مددجویان هزینه شد بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و اکنون هم ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی و تعهد داریم که هنوز پرداخت نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در اثر سیل اخیر در استان قزوین ۶۰۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند و ۲۰۶ واحدهای مسکونی به طور کامل تخریب شد که برای جبران این خسارات اقدام خواهد شد.

مومنی افزود: خوشبختانه هر خانواده را ۲۵ میلیون تومان بیمه حوادث کرده بودیم و مردم قزوین تاکنون ۲میلیارد و ۲۰۰ تومان به سیل زدگان کمک کردند؛ امیدواریم با همراهی خیرین و مردم خسارات وارده را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه