Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@12:16:24 GMT

(تصاویر) پیدا شدن یک دختر جدید برای صدام حسین

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۳۰

(تصاویر) پیدا شدن یک دختر جدید برای صدام حسین

  فرارو- یک زن مقیم آلمان به نام «نانا»، با ارائه برخی مدارک و شواهد، ادعا کرده است که او دختر مشروع صدام حسین از همسرش سلمی اسعد سعید است.

به گزارش فرارو، رغد، دختر بزرگ صدام، این ادعا را رد کرده و گفته است نانا هیچ ارتباطی با پدرش صدام ندارد. نانا ادعا می‌کند که رغد به همراه مادرش ساجده خیرالله و شوهرش حسین کامل، مادر او را به قتل رسانده و سپس به اردن فرار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق روایت نانا، مادرش سلمی در سال ۱۹۹۵ در عراق کشته شد و پس از این واقعه، صدام او را به سوئیس فرستاد. چون نگران بود ساجده به نانا آسیب برساند.  
نانا می‌گوید او قصد داد به عراق بازگردد و فعالیت سیاسی کند. در عین حال او اعلام کرده است که سیاست حزب بعث را دنبال نخواهد کرد. نانا در این خصوص گفت: «پدرم تاج سرم هست، اما به هیچ وجه از سیاستش پیروی نخواهم کرد. چرا که من در سیاست بین الملل اثر خاص خودم را دارم. ضمن احترامی که به حزب بعث دارم، من به هیچ وجه عضوی از آن نیستم و هیچ ارتباطی با آن ندارم. در جریان من هم هیچ بعثی حضور ندارد. بلکه همه اعضای آن افراد مسالمیت آمیز، ملی‌گرا، آکادمیک و دارای مدارک عالی هستند.»  
در مقابل، رغد با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی خود، ضمن رد ادعا‌های نانا، گفت: «بار دیگر نانا، که ادعا می‌کند دختر صدام حسین است، با ستاره صهیونیستی داود ظاهر می‌شود. تاکید می‌کنیم که او دختر رئیس‌جمهور صدام حسین نیست و هیچ ارتباط دور یا نزدیکی با او ندارد.»
منابع نزدیک به خانواده صدام به شبکه العربیه گفته‌اند اظهارات نانا صحیح نیست و مدارکی که ارائه کرده است، تقلبی هستند. نانا یک گواهی تولد ارائه کرده که در آن محل تولد، استان تکریت عنوان شده است. اما منابع نزدیک به خانواده صدام می‌گویند در عراق استانی به نام تکریت وجود ندارد بلکه تکریت شهری در استان صلاح الدین است.  
نانا به شبکه رووداو عراق گفت: «رغد از من دچار وحشت شده است و نمی‌خواهد به قدرت برسم تا حقیقت ترسناک برای همه آشکار نشود.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: رغد رغد دختر صدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه را شرم‌آور خواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گیلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی ادعا کرد که قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت بدون «شرط » آزادی اسرا، خواستار آتش بس است.

این مقام رژیم صهیونیستی گفت که این قطعنامه «تلاش ها برای آزادی آنها را تضعیف می کند.»

وی ادعا کرد: این قطعنامه برای این تلاش‌ها مضر است زیرا به تروریست‌های حماس امید می‌دهد که بدون آزادی گروگان‌ها آتش‌بس برقرار کنند. همه اعضای شورای امنیت باید به این قطعنامه بی شرمانه رای مخالف می دادند.»

سفیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: قطعنامه می گوید که به اسارت بردن غیرنظامیان نقض قوانین بین المللی است. از سوی دیگر، با وجود اینکه می‌دانید حماس به خواسته های شما گوش نمی‌دهد و گروگان‌ها را آزاد نمی‌کند، شما خواستار آتش‌بس هستید. یک لحظه به این تناقض اخلاقی فکر کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • (تصویر) زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید
  • زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید/ عکس
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران
  • رژیم صهیونیستی تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه را شرم‌آور خواند
  • کاری که صدام بی‌اعصاب با بمب‌های شیمیایی کرد