Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اظهارات مربی دروازه‌بانان تیم امید پرسپولیس، یحیوی از سمت خود برکنار شد.

طرفداری - بعد از اظهارات عجیب محمدعلی یحیوی مربی گلرهای تیم امید پرسپولیس در خصوص موفقیت استقلال در لیگ برتر امروز حکم اخراج و قطع همکاری او با باشگاه پرسپولیس امضا شد. 

به نقل از فارس، یحیوی از سمت خود اخراج شد و احتمالاً از بین نادر باقری، مهدی واعظی، وحید قلیچ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یک نفر به عنوان مربی گلرها به کادر فنی امیدهای پرسپولیس اضافه خواهد شد.

یحیوی سابقه بازی در تیم استقلال را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مهم استقلال برابر شمس آذر در شرایطی به دست آمد که آبی‌ها صدر جدول رده‌بندی را به صورت موقت به حریف سنتی خود یعنی پرسپولیس واگذار کرده بودند. شاگردان سعید دقیقی که پدیده امسال مسابقات محسوب می‌شوند، حریف دشواری برای استقلال بودند و این موضوع از قبل قابل پیش‌بینی بود.

با این حال، استقلال توانست بازی را به بهترین شکل ممکن آغاز کند و سه مرتبه نیز دروازه حریف قزوینی را گشود تا به نظر برسد آنها کار دشواری مقابل تیم سخت کوش شمس آذر ندارند اما اتفاقات برخلاف پیش‌بینی‌ها رقم خورد و آبی‌ها برای قطعی کردن پیروزی به سختی افتادند.

تیم دقیقی بازگشت ناکامی به بازی داشت و ولی توانست دو مرتبه دروازه حسینی را باز کند تا دقایق پایانی مسابقه برای استقلال به سختی پیش برود اما در نهایت آبی پوشان با پیروزی در این مسابقه ۳ امتیاز حساس را از آن خود کردند تا توقف در بازی رفت که در قزوین رخ داد را جبران کنند.

این پیروزی استقلال با دستاورد بزرگ و مهمی برای این تیم همراه شد چرا که آبی‌ها توانستند همچنان به رکوردی که تنها آنها در میان تمامی تیم‌های لیگ برتر دارند را ادامه دهند و آن هم، غلبه بر تمامی تیم‌هایی است که در تاریخ لیگ برتر حضور داشته اند. امسال شمس آذر برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، استقلال در بازی رفت با این تیم به نتیجه مساوی رسید ولی در بازی برگشت با حساب سه بر دو به پیروزی رسید تا نام شمس آذر نیز به فهرست قربانیان استقلال اضافه شود.

تاکنون ۴۷ تیم متفاوت در تمامی ۲۳ دوره رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته‌اند. اگر استقلال را فاکتور بگیریم، این تیم مقابل ۴۶ حریف متفاوت به میدان رفته است که آبی پوشان موفق شده بودند ۴۵ مورد از این رقبا را از پیش رو بردارند و شمس آذر تنها تیمی بود که در تاریخ لیگ برتر تاکنون مقابل آبی‌ها تن به شکست نداده بود که بالاخره این اتفاق رخ داد و جواد نکونام یکه تازی که تیمش در ادوار مختلف لیگ داشته است را حفظ کرد.

پس از استقلال، تیم فوتبال پرسپولیس در رده دوم قرار دارد. سرخپوشان به مانند استقلال، مقابل ۴۶ تیم متفاوت قرار گرفته‌اند اما در جدال برابر ۴۵ مورد از این تیم‌ها برنده از زمین خارج شدند. نکته جالب و عجیب که شاید در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال نباشد این است که شهرداری تبریز تنها تیمی است که هیچگاه مقابل پرسپولیس تن به شکست نداد.

در واقع این تیم منحل شده تبریزی، در لیگ‌های دهم و یازدهم، چهار مرتبه به مصاف پرسپولیس رفت و عجیب این است که سرخ‌پوشان نتوانستند این تیم را شکست دهند و از آنجایی که دیگر تیمی به نام شهرداری تبریز وجود خارجی ندارد و این تیم نمی‌تواند مجدداً به لیگ برتر صعود کند، در نتیجه این عنوان و رکورد برای همیشه در اختیار استقلال خواهد بود.

دستاورد آبی پوشان در یک حالت از دست می رود آن هم اینکه در فصل یا فصول آینده تیم جدید دیگری مانند خیبر خرم آباد یا چادرملو اردکان برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کند و استقلال نتواند در دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دهد و خیبر یا چادرملو نیز با سقوط به دسته پایین‌تر، دیگر رنگ حضور در لیگ برتر را به چشم نبیند که آنگاه چنانچه پرسپولیس بتواند نماینده لرستان یا یزد را شکست دهد، با استقلال برابر خواهد شد.

پس از استقلال و پرسپولیس، تیم سپاهان در رده سوم قرار دارد. زردپوشان اصفهانی در لیگ دوازدهم در دو بازی رفت و برگشت نتوانستند آلومینیوم هرمزگان را شکست دهند. آنها در بازی رفت امسال مقابل شمس آذر نیز مغلوب شدند ولی این فرصت را دارند که در بازی برگشت و یا حداقل در فصل آینده با پیروزی مقابل نماینده قزوین، شمار برتری خود مقابل تیم‌های مختلف لیگ برتر را به عدد ۴۵ رسانده و با پرسپولیس برابر شوند که در این حالت فرضیه فوق و برابر شدن با استقلال نیز برای آنها صدق می کند.

به هر شکل، در حال حاضر استقلال تنها تیم فوتبال ایران است که موفق شده تمامی 46 تیمی که در لیگ برتر حضور داشته اند را شکست دهد. عنوانی که می تواند تا همیشه در اختیار آبی ها باشد به شرط اینکه هر کدام از تیم هایی که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند، از سر راه بردارد.

دیگر خبرها

  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می‌زند»!
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!