Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:25:24 GMT

10 هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۵۲

10 هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده توزیع شد

قزوین - ایرنا - مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت:اعضای این شبکه برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده کشور اعزام شده و تاکنون 10 هزار پرس غذای گرم را میان آسیب دیدگان توزیع کرده اند.

ساسان کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 500 نفر از نیروهای جهادی این تشکل به مناطق سیل زده اعزام شده اند و آمادگی اعزام هزار نیرو به این مناطق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اعضای تشکل جوانان رضوی استان قزوین از دوم فروردین کار خود را در مناطق سیل‌زده گنبد کاووس، آق‌قلا و گمیشان آغاز کرده و در مرحله اول پس از خروج آب از گنبدکاووس بیش از 100 منزل را لایروبی کرده و به خانواده‌ها تحویل داده اند.
این مسئول گفت: تا امروز نیروهای جهادی جوانان رضوی استان بیش از 800 نفر روز در مناطق آسیب دیده حضور یافته و به امدادرسانی به مردم پرداخته اند.
کرمی یادآور شد: ساخت و تامین موارد مورد نیاز روستا از قبیل سرویس بهداشتی و انجام فعالیت های فرهنگی و نشست با مردم روستا از دیگر خدماتی است که توسط شبکه جوانان رضوی استان قزوین در مناطق سیل زده انجام شده است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل مديريت بحران قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد

غلامعلی فتحی با اشاره به اینکه این میزان سوخت شامل بنزین، نفت، گازوییل، روغن، گاز طبیعی و مایع بود، اظهار کرد: تا پیش از گازرسانی به روستا‌های استان حدود ۴۰۰ فروشندگی سوخت در مناطق مختلف روستایی برای تحویل نفت سفید به روستاییان فعال بود، اما با گاز رسانی به این مناطق اکنون تعداد آنها به زیر ۱۰۰ واحد رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین تا پیش از سال ۹۲ که هنوز روستا‌های لرستان گازرسانی نشده بود، سالانه بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر نفت سفید در این مناطق توزیع می‌شد، اما این آمار در سه سال پیش به ۱۰ میلیون لیتر کاهش یافته است.

فتحی همچنین با اشاره به توزیع انواع نهاده‌های دامی توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان بیان کرد: این اتحادیه‌ها پارسال ۱۱۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی میان روستاییان استان توزیع کردند.

به گفته مدیر تعاون روستایی لرستان پارسال حدود ۶ هزار و ۷۰۰ تن انواع کود‌های شیمیایی (آلی، زیستی و ریز مغذی) بین کشاورزان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین سه هزار و ۲۲۳ تن انواع بذور اصلاح شده تولید و فرآوری و در میان کشاورزان توزیع شده که نسبت به برنامه تعیین شده در ابتدای سال ۱۶۱ درصد رشد داشته است.

فتحی تصریح کرد: همچنین ۱۱ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده نسبت به سال ماقبل ۱۲۹ درصد رشد داشته است همچنین ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی توزیع و ۴۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان استان خریداری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز