Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:59:09 GMT

روزنامه های ایتالیا؛ قهرمانی یا مصلوب شدن (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۸۲

یوونتوس امشب در زمین خود میزبان فیورنتینا خواهد بود و در صورت یک تساوی هم عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که پس از حذف تلخ از لیگ قهرمانان به دست آژاکس، به بازی حساس امروز رسیده، فرصت این را دارد تا با یک تساوی هم هشتمین عنوان قهرمانی متوالی خود در ایتالیا را جشن بگیرد و هدیه خوبی به هوادارانش بدهد؛ هرچند که هدف اصلی این تیم در فصل جاری، فتح لیگ قهرمانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس هفته گذشته در زمین اسپال هم می توانست قهرمانی اش را قطعی کند اما 2-1 شکست خورد و همه چیز به این هفته موکول شد. امشب همچنین اینتر و رم نیز جدال حساسی پیش رو دارند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، اهمیت فراوانی دارد.

 

 

کوریره دلو اسپورت: جشن قهرمانی یا به صلیب کشیده شدن

 

 

 

گاتزتا دلو اسپورت: اسکودتو برای شاد ماندن

 

 

 

توتواسپورت: فقط یوونتوس

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد

بانوی پیر، یک پای فینال کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۲۳/۲۴

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

رقیب بانوی پیر در بازی نهایی، یکی از دو تیم فیورنتینا یا آتالانتا بود. جدال رفت دو تیم با یک گل به سود بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت. فیورنتینا و آتالانتا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است یوونتوس با ۱۴ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ کوپا ایتالیا به حساب می‌آید و این فرصت را دارد تا پانزدهمین جام این تورنمنت را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. یوونتوس در حالی جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرده که اوضاع چندان جالبی در مسابقات لیگ ندارد و در رتبه سوم جای گرفته‌است. شاگردان الگری با وجود غیبت در تورنمنت‌های اروپایی، نتوانستند در سری آ پا به پای اینتر جلو بروند و قافیه را به این تیم باختند. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و البته، قهرمانی احتمالی در جام حذفی، می‌تواند برآیند عملکرد یوونتوس در فصل جاری را مثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس