Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:34:44 GMT

40 کامیون کمک غیرنقدی از قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۷۲۴

40 کامیون کمک غیرنقدی از قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تاکنون 40 کامیون کمک های غیرنقدی از سوی مردم و دستگاه های مختلف از قبیل سپاه،هلال احمر و کمیته امداد استان به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

قدرت الله مهدیخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک ها شامل اقلام ضروری از قبیل پوشاک، پتو، چادر، چکمه، لوازم بهداشتی،آب معدنی، کنسرو خوراکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است.
این مسئول گفت: ظرف روزهای آینده نیز کمک های جمع آوری از سوی مردم و دستگاه های اجرایی از قبیل آموزش و پرورش استان با 10 دستگاه خودرو به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: مردم استان علاوه بر کمک های غیرنقدی برای جمع آوری کمک های نقدی نیز اقدام کرده اند که رقم دقیق آنها طی روزهای آینده توسط دستگاه های مسئول اعلام خواهد شد.
6104*6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل كمك هاي مردمي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد


حسن مصفا  گفت: این یک محموله به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان بارگیری و به این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از تهران با ۲ دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، تن ماهی، حبوبات، روغن، چای، قند، رب گوجه، بسته بیسکویت و صابون به همراه پتو بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از نگاه ارزشمند خیران به هموطنان سیل زده این استان تقدیر کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش میزان بارش از ۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی جنوب استان از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری به مردم سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان