Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:12:16 GMT

هشدار بسیج دانشجویی به مسئولان اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۷۳۴

بسیج دانشجویی برخی از دانشگاه های سراسری و آزاد در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری خواستار ساماندهی فضای مجازی و هشدارهای لازم به مسؤلین شبکه اجتماعی اینستاگرام شدند.

به گزارش مهر، بسیج دانشجویی تعدادی از دانشگاه‌های کشور با توجه به اقدام اخیر اینستاگرام مبنی بر مسدود کردن صفحات برخی از کاربران ایرانی نامه‌ای به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشتند که به شرح زیر است:

با توجه به رفتار اخیر مسئولین شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدامات سخیف و غیر قانونی دولت آمریکا و همراهی دیگر کشورها در جهت تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجب از دسترس خارج کردن صفحات مجازی فرماندهان عالی رتبه سپاه و بعضی از افراد انقلابی و دلسوز شد و باعث تأسف همگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا این رفتار نابخردانه مسئولین اینستاگرام حاکی از عدم آزادی بیان و آغاز جنگ روانی تمام عیار علیه افکار عمومی است، حال که ماهیت این شبکه اجتماعی بر همگان مشخص شده است، از شما و دیگر مسؤولان مربوطه با جدیت امر خواستار ساماندهی به فضای مجازی و هشدارهای لازم به مسؤلین شبکه اجتماعی هستیم.

جنبش دانشجویی بنا بر رسالت خود در پی احقاق حقوق ضایع شده ملت ایران اسلامی است، لذا هرگونه پاسخ منفعلانه در برابر این رفتار وقاحت گرایانه شبکه اینستاگرام مطالبه گری عمومی جنبش دانشجویی را در پی خواهد داشت‌

امضا کنندگان این نامه به شرح زیر است:

بسیج دانشگاه شاهد تهران

بسیج دانشگاه شهید رجایی

بسیج دانشگاه تربیت مدرس

بسیج دانشگاه شهید مطهری

بسیج دانشکده نفت تهران

بسیج دانشکده نقشه برداری سازمان جغرافیایی ن. م

بسیج دانشکده علوم و فنون تهران

بسیج دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

منبع: تابناک

کلیدواژه: هشدار بسیج دانشجویی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است