Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@23:12:13 GMT

فعالیت‌های رزمی جایگاه پرورش اخلاق داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۸۰۹

فعالیت‌های رزمی جایگاه پرورش اخلاق داشته باشند

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 31 فروردین ماه جاری در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس با تأکید بر اینکه فعالیت‌های رزمی جایگاه پرورش اخلاق داشته باشند، گفت: البته ما نمود این مسئله را در سیل اخیر مشاهده کردیم که چگونه نیروهای مسلح ما برای امدادرسانی به مردم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تصریح این نکته که ارتقای تکنولوژی موجب برتری جایگاه می‌شود، گفت: ارتقای معنویت و اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد زیرا شجاعت و اخلاقمداری موجب صداقت شده و صداقت هم موجب ایستادگی در میدان جنگ خواهد شد.
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه در جنوب کشور ظرفیت‌ها و امکاناتی وجود دارد که پیشرفت حاصل شده است، بر لزوم توسعه مراکز علمی و فناوری در ارتش همراه با تقویت بنیه معنوی تأکید کرد و گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نیروهای مسلح ما باید در کنار پیشرفت علمی به ارتقای معنوی و شخصیتی نیز توجه داشته باشند.
امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه پیش از اینها فارس در حوزه مراکز علمی و فناوری ارتش قوی بود اما اکنون برخی مراکز دیگر از ما پیشی گرفته‌اند و ما متوقف ماندیم، گفت: این مسئله یک دیدگاه نظامی نیست بلکه اقتصادی و مردمی است.
آیت‌الله دژکام در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه دستورات دین اسلام درباره جهاد و شهادت تأکید کرد که در مکتب ما شهادت بهترین نوع مرگ معرفی شده است.
وی همچنین به نقش مرکزیتی ارتش فارس در منطقه جنوب کشور اشاره کرد و گفت: مسلماً چنین مسئله‌ای در معیشت مردم تأثیرگذار است که باید به این مهم توجه داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی نیروهای مسلح اخلاق روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای، از تداوم جنایات هفت ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انتقاد کرد؛ جنایاتی که آخرین مورد آن، کشتار وحشیانه مردم در بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس بوده است.

انصارالله با بیان اینکه کشتارهای جمعی مردم غزه، نشانگر کینه‌توزی و جنایتکاری بی‌سابقه صهیونیست‌هاست، تأکید کرد: اگر حمایتهای آمریکا و غرب و سکوت خفت‌بار کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین هم صورت نمی‌گرفت.

این جنبش یمنی با تأکید بر ادامۀ حمایت‌های ملت این کشور از مردم فلسطین، از نیروهای مسلح یمن خواست که عملیات‌های دریایی خود را علیه کشتی‌های صهیونیستی در دریاهای سرخ و عرب و اقیانونس هند افزایش دهند.

کد خبر 846486 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز