Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورژ آبکاریانمسئول کمیته داوران و برگزاری مسابقات بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت های انجام شده در بازی های نیمه نهایی بیان داشت: خوشبختانه در قضاوت این بازی های مشکلی وجود نداشت البته نباید فراموش کرد که این بازی ها بسیار سنگین بود و قضاوت در این مسابقات از همیشه بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره برنامه بازی‌های فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: روز‌های جمعه، شنبه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت نخستین مرحله دیدار‌های فینال و رده بندی برگزار می‌شود و پس از آن هم در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به تاریخ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت بازی‌های برگشت برگزار می‌شود و در صورت این که کار به بازی‌های پنجم کشیده شد دیدار نهایی آن روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود. همچنین ساعت برگزاری همه این دیدار‌ها ساعت ۱۶ است مگر آن که به دلیل پخش زنده این بازی‌ها مجبور به تغییر زمان آن شویم.

مسئول کمیته داوران و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیم‌ها بیان داشت: چند سالی است یک سری کاپ نقره‌ای به تیم‌ها می‌دهیم و امسال هم همین کار می‌کنیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حواشی خاصی وجود داشته که کمیته انضباطی مجبور صدور حکمی برای ادامه بازی‌ها شود تصریح کرد: مشکل خاصی وجود نداشته است و قضاوت‌های خوبی هم در بازی‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید:

شکست پتروشیمی در دیدار چهارم / پالایش نفت آبادان فینالیست شد

شهرداری گرگان فینالیست شد

سهراب نژاد بازیکن برتر دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و شهرداری گرگان

انتهای پیام/

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا