Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@13:32:05 GMT

قدردانی از شعب و نمایندگان بیمه سرمد در سا97۹۷

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۸۹۸

قدردانی از شعب و نمایندگان بیمه سرمد در سا97۹۷

پول‌نیوز - شعب و نمایندگان برتر بیمه سرمد در سال ۹۷ و جشنواره ۱۱۰، در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی این شرکت مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیران استان‌های قم، یزد، گیلان، کرمان و اصفهان، به عنوان شعب برتر سال گذشته به ترتیب جایگاه های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شعب البرز، غرب تهران و یزد نیز در جشنواره ۱۱۰، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند و نمایندگیهای رضایی کد ۱۰۳۷ استان اصفهان، قادری کد ۱۴۲۴ استان البرز، ملک ثابت کد ۱۳۷۳ استان یزد و نظری کد 1712 غرب تهران، به عنوان برترین نمایندگان جشنواره ۱۱۰ انتخاب شدند و با اهدای لوح و هدایای ارزنده از آنان قدردانی به عمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد بانک و بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بخشی از این اطلاعیه آمده است:با آغاز اجرای طرح نور از روز شنبه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم بویژه بانوان فهیم و قانونمدارکشورمان باپلیس هستیم.
در این خصوص قاطبه زنان ودختران ایران اسلامی بااشراف به ارزش وجودی خود، خود را ملزم به رعایت قوانین عفاف و حجاب دانسته اند.
فرماندهی انتظامی کشور از بانوان کشورمان که با کارکنان فراجا همگام و همسو بوده و با نگرشی آگاهانه نسبت به قوانین جامعه تلاش و همراهی دارند قدردانی می‌کند.

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»