Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@12:55:37 GMT

جمع‌آوری ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از سیل گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۹۴۳

جمع‌آوری ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از سیل گلستان

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محسن سمیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در دو منطقه آق قلا و گمیشانکمنجر به آب گرفتگی در مرغداری‌ها شد و تلفاتی به همراه داشت. با فروکش کردن بخش زیادی از آب در این شهرستان‌ها، از ۱۵ فروردین ماه کار جمع آوری و دفن بهداشتی طیور تلف شده از مرغدارهای آغاز شد.

سمیعی بیان کرد: این سازمان با اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با هماهنگی اداره کل محیط زیست، علوم پزشکی و دامپزشکی استان، به مناطق آسیب دیده از سیلاب اقدام به جمع آوری و دفن بهداشتی حدود ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از مرغداری‌های استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان تصریح کرد: این سازمان در قالب کشیک روزانه در ایام نوروز بر نحوه جمع آوری زباله شهرداری و دهیاریهای در زمان وقوع سیل نظارت کامل داشت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم جمع آوری هوشمند پسماند خشک فعالیت خوبی داشته و پس از کلان‌شهر مشهد، فعال‌ترین شهر در این حوزه تبریز است.

وی افزود: ثبت‌نام هشت هزار نفر در طول سه ماه گذشته در سامانه بهروب آمار خوبی است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا پسماند شهری، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای با ۶۰۰ مدرسه در نقاط مختلف شهر برای استفاده از بهروب منعقد کرده و مقرر شد پسماند مدارس ۳۰ درصد بالاتر از قیمت پایه خریداری شود.

هراتی ادامه داد: ۳۰ درصد عوارض شهروندی کسانی که با سازمان مدیریت پسماند همکاری می‌کنند دریافت نمی‌شود.

کد خبر 747434

دیگر خبرها

  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • جوجه یک روزه
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد