Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:39:13 GMT

تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۹۶۵

تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ رسانه عربی المیادین در جدیدترین گزارش خود به بررسی عملکرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

این رسانه عربی در ابتدا نوشت: ایران کشوری است که در آن ستاره‌های فوتبالی زیادی متولد می‌شوند. سردار آزمون که به لیونل مسی ایرانی شهرت دارد، در لیگ فوتبال روسیه در حال درخشش است این بازیکن بعد از مهاجم افسانه‌ای تیم ملی یعنی علی دایی می‌تواند خیال تیم ملی کشورش را از خط حمله راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی ایرانی اکنون ۲۴ ساله است و برای درخشش بیشتر زمان زیادی پیش روی خود می‌بیند. اکنون آزمون با ۹ گل در ۹ بازی رکورد جدیدی برای تیم زنیت سن پترزبورگ و در لیگ روسیه به ثبت رسانده است. وی همچنین برای دریافت عنوان آقای گلی نیز شانس بالایی دارد.

او از ۱۷ سالگی در لیگ روسیه توپ می‌زند و با فوتبال این کشور آشنا است. وی همچنین سابقه بازی در تیم روستوف روسیه را در کنار روبین کازان و زنیت در کارنامه دارد. آزمون همچنین با پیراهن روستوف در مسابقات لیگ قهرمنان اروپا و در مرحله گروهی به بایرن مونیخ نیز گل زده است.

بی شک  حضور آزمون و هنرنمایی هایش در لیگ روسیه می‌تواند نام وی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال این کشور جاودانه کند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی پر گل زنیت با درخشش آزمون

آزمون: دلایل زیادی برای جدایی من از روبین کازان وجود داشت/ کی‌روش مخالف خداحافظی‌ام با تیم ملی بود/ به ثبت رکورد فکر نمی‌کنم

سردار بهترین بازیکن زنیت شد + عکس

انتهای پیام/

تمجید رسانه عربی از آزمون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم ایتالیا شب گذشته در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. سردار آزمون، مهاجم ایرانی جالوروسی علی‌رغم بازگشت از مصدومیت و حضور در لیست تیمش، در این دیدار فرصت بازی به‌دست نیاورد.

پائولو دیبالا در این بازی گل دوم رم را وارد دروازه میلان کرد و به شکلی جالب به سمت آزمون رفت شادی خود را با او تقسیم کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896902

دیگر خبرها

  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران! + عکس ؛ تمسخر اسرائیل توسط رسانه‌های عربی
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • پایان مصدومیت سردار