Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:08:27 GMT

دومین نمایشگاه تخصصی بانوان در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۹۹۹

دومین نمایشگاه تخصصی بانوان در قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: دومین نمایشگاه خدمات ویژه بانوان باعنوان ورود آقایان ممنوع از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های استان برگزار می شود.

علی اصغر حاجی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه تا ششم اردیبهشت ماه به مدت پنج روز با رویکرد معرفی خدمات ویژه بانوان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همزمان با این نمایشگاه بیش از 90 مشارکت کننده در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع نسبت به معرفی محصولات و خدمات خود اقدام خواهند کرد.
حاجی محمدی ادامه داد: آشنایی بانوان با تازه‌ترین تحولات و محصولات در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقاء آگاهی بانوان درزمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش خدمات ویژه بانوان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود: دومین نمایشگاه تخصصی ویژه بانوان در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، برای بازدید بانوان دایر خواهد بود.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نمايشگاه بانوان ورود آقايان ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان گفت: هزار و ۱۵۲ نفر خانم و ۹ نفر آقا در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی صنایع دستی حضور یافتند.

او از برگزاری تعداد هشت دوره تخصصی در اردوگاه‌های کاردرمانی و کانون‌های اصلاح و تربیت، با حضور بیش از ۱۶۰ نفر هنرجو در سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: تعداد پنج دوره آموزشی ویژه کارکنان وظیفه با حضور بیش از ۵۰ نفر هنرجو و ۱۸ دوره تخصصی ویژه شاغلان با حضور ۴۴۳ نفر نیز برگزار شده است.

خلجی، فراهم کردن شرایط فعالیت را برای شاغلان در حوزه صنایع دستی ضرورت برشمرد.

معاون صنایع‌دستی استان همدان تصریح کرد: در حوزه آموزش‌ها امسال با آسیب شناسی‌های انجام شده علاوه بر اینکه به جایگاه آموزش عمومی و ابتدایی پرداختیم نگاه ویژه‌ای به آموزش‌های تخصصی ویژه شاغلان انجام شده است تا فضا و زمینه را برای فروش و عرضه محصولات هنرمندان فراهم کنیم.

 

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان