Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@08:31:54 GMT

علت ناراحتی سوپراستار بالیوود از یک اتفاق

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۰۰۵

علت ناراحتی سوپراستار بالیوود از یک اتفاق

: شاهرخ خان سوپراستار بالیوود می‌گوید پس از شکست فیلم «صفر» هنوز هیچ قراردادی امضا نکرده است.

شاهرخ خان بازیگر مشهور بالیوود می‌گوید پس از شکست فیلم «زیرو» یا «صفر» آنقدر قلبش شکسته که هنوز نتوانسته است قراردادی برای فیلم بعدی‌اش امضا کند.

او با حضور در تلویزیون چین گفت: متأسفانه این فیلم در هند فروش چندانی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید فیلم بدی انتخاب کردم، شاید درست داستان را روایت نکردم و هنوز خودم از اینکه چطور به اینجا رسیدم ناراحتم و امیدوارم مردم اینجا در چین آن را بپسندند.

شاهرخ خان افزود: وقتی کار خوب پیش نرفت خیلی احساس ناراحتی کردم. مردم زیادی این فیلم را پس زدند. وقتی برای فیلمی مثل این سه سال کار می‌کنی و درست پیش نمی‌رود، شاید عصبی نشوی اما دیگر نمی‌خواستم فیلم را ببینم. حالا بعد از سه ماه قرار است آن را ببینم. شاید بتوانم متوجه شوم چه چیزش درست نبود.

او گفت: فعلاً برای پروژه بعدی‌اش هیچ تصمیمی نگرفته و فکر می‌کند باید چند ماهی صبر کند چون برایش مهم است که ببیند چه چیز نادرست بوده است. ۳۰ سال است دارم کار می‌کنم و در روز ۱۶ ساعت مشغول کار هستم.

در این فیلم که یک سال و نیم پس از دوری شاهرخ خان از پرده نقره‌ای اکران شد، او در نقش کوتوله‌ای ظاهر شده که در یک مثلث عشقی با یک دانشمند با بازی آنوشکا شارما و یک بازیگر زن مشهور با بازی کاترینا کیاف قرار می‌گیرد.

فیلم «صفر» شاهرخ‌خان به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم پکن انتخاب شده است. این جشنواره امروز ۲۰ آوریل کارش را تمام می‌کند.

«صفر» محصول ۲۰۱۸ بر مبنای فیلمنامه هیمانشو شارما و با کارگردانی آن‌اند لی. رأی ساخته شده است.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون سلمان خان، کاجول، رانی موکرجی، سری دوی بازیگر فقید، آلیا بات، کاریسما کاپور، جوهی چاولا، دیپیکا پادوکونه و آرجون کاپور حضور کوتاه و افتخاری داشتند./مهر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی:شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت

سفیران کشورهای اسلامی در ضیافت سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو حضور یافتند.

به گزارش ایسنا، به مناسبت روز جهانی قدس، ضیافت افطار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در  محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.
در این مراسم که علاوه بر «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا، سفیران کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، الجزایر، سودان، ترکمنستان، بنگلادش، سرپرست سفارت افغانستان و معاون سفیر آذربایجان در آن حضور داشتند، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تبیین اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان در تعالیم دینی پرداخت و افزود : ما امشب در اینجا در حالی جمع شده ایم که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی ما در غزه، تحت شدیدترین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی و با حمایت واشنگتن و در سایه سکوت کشورهای غربی، از آشکارترین حقوق خود محروم و  با نسل کشی مواجه هستند.


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت، شاید اگر همه ما مسلمانان در انجام وظایف و تکالیف دینی دقت بیشتری مبذول می‌کردیم، موضوع فلسطین و ظلم  مستمر رژیم صهیونیستی در حق مردم شریف و بی‌دفاع آن و تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین که تنها هدفشان زندگی آرام و امن در سرزمین آبا و اجدادی است، قریب به هشت دهه ادامه نمی یافت.

وی در پایان سخنان خود گفت، از خداوند متعال مسئلت می نماییم که مردم مظلوم فلسطین را از شر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی رهایی بخشیده و ان شاالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول از لوث صهیونیست ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلالی: شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • جلالی:شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی سعید مهری از استقلالی‌ها، ماجرا چیست؟
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • لحظه مصدوم شدن نیما شاهرخ شاهی در یک برنامه تلویزیونی (فیلم)
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی