Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: آموزش به عنوان یکی از روش‌های توسعه منابع انسانی سازمان‌ها مطرح است و هر سازمانی به افراد آموزش دیده و باتجربه نیاز دارد که ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش ایسنا، احسان مظفری افزود: بدین جهت آموزش یکی از وظایف اصلی مدیریت منابع انسانی مطرح است و همواره در برنامه‌های توسعه و یا تغییرات سازمانی بعنوان مهمترین عامل مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: بر همین اساس در حوزه معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران هم تاکید بر برگزاری آموزش‌های تخصصی در حوزه حقوق و آموزش‌های عمومی در حوزه روانشناسی و مدیریت رفتار سازمانی در دستور کار قرار گرفته است تا فضایی فراهم شود که موجب ارتقاء بهره‌وری همکاران اداری و قضایی گردد و شاهد ارائه خدمات مطلوب ‌تر به مردم عزیز باشیم.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران اظهار داشت: به منظور افزایش توان قضایی، ارتقا رتبه و بروزرسانی همکاران قضایی دوره آموزشی هم برای همکاران قضایی و اداری برگزار می‌شود و این همکاران برای ارتقاء رتبه باید یکسری آموزش‌های لازم را سپری نمایند. برای همکاران جدید الاستخدام آموزش‌های مجزایی در نظر گرفته شده است که با همکاری مرکز آموزش معانت منابع انسانی قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در مقایسه مجموع دوره‌هایی که در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ اجرا و برگزار شده است، دوره‌های اختصاصی ۱۱۵ درصد و دوره‌های عمومی ۶۳ درصد رشد داشته است.

احسان مظفری با ابراز امیدواری در جهت ارائه خدمات و انجام وظیفه به نحو احسن در سال جدید بیان داشت: باید فرصت ها را مغتنم بشماریم و با تکریم ارباب رجوع بهترین خدمات را به مردم عزیزمان ارائه دهیم و وظایف بر عهده‌مان را به نحو احسن انجام دهیم.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد