Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:14:36 GMT

پیشتازیِ اردستان در تولید طیور گوشتی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۰۶۶

پیشتازیِ اردستان در تولید طیور گوشتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، میثم استکی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان دارای ۱۴۰ واحد فعال پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن گوشت مرغ است.
وی افزود: تا پایان سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۹ میلیون طیور گوشتی از مبدا شهرستان اردستان به کشتارگاه‌های مختلف کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان بیان داشت: با نظارتی که انجام می‌شود در حال حاضر تولید گوشت مرغ از مزرعه تا سفره تحت نظر سازمان دامپزشکی انجام می‌شود که این مهم سبب شده است تا گوشت سالم و باکیفیت به دست عموم مردم برسد.  
انتهای پیام/ی   ۱۴۰ واحد فعال پرورش مرغ گوشتی دراردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس

محمود قربانزاده اظهار کرد: طی روز‌های گذشته تصاویری ‏از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

فارس در خبری نوشت:وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روز‌ها و هفته‌های اخیر چنین محموله‌ای کشف و ضبط نشده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل‌های عرضه و پخت گوشت نظارت می‌کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت‌ها در هفته‌های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

 

tags # مشهد سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • کاهش ۶۴ درصدی بیماری دامی در مازندران
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند